Nyheter fra ADIDAS

Inneholder sponsede produkter

Jeg er så heldig å ha et samarbeid med den freshe og unike nettbutikken Runwild. Den er unik fordi Runwild fokuserer på freshness, de tørr å være litt anderledes og de tørr å satse på de plaggene andre aktører på markedet kanskje unngår i frykt av at de blir for spesielle. Det er akkurat dette som gjør at jeg liker utvalget til Runwild, de tørr å satse på mønster og farger. De har satt seg som mål å ta inn de mest unike og fargerike plaggene fra hver kolleksjon, og jeg har tidligere vist dere flere super freshe print-tights og fargerike topper. Dere husker kanskje den knall orange-tightsen, eller den signalgule hettegenseren? Nå er altså Adidas ute med noen deilige nyheter, og Runwild har oppdatert nettbutikken sin med masse godsaker. 

Jeg digger tighsen, både fargekombinasjonen og passformen er helt fantastisk. Den er høy på livet, og har god strech. Jeg synes den er så kult inndelt i sømmene, med sømmer like over lårene og de knall rosa partiene på siden. Dette gjør tightsen unik og spesiell, helt i ånd med Runwilds filosofi. Hvem hadde trodd at burgunder rød og knall rosa var kult sammen? Jeg hadde aldri trodd at den kombinasjonen ville funke, men når jeg fikk tightsen i posten så jeg med en gang at det var en utrolig kul kombo. Tightsen er litt stor på størreksen, og jeg har den i XS. Tskjorten er i et lett og behagelig stoff, perfekt til å løpe i, normal på størrelsen, jeg har den i S. Jakken er genial, den er i samme deilige stoff som kose-buksa jeg viste dere for en stund siden. Denne jakken ser jeg for meg at jeg vil bruke både hjemme som kosegenser, og på vei til/fra og under oppvarming på treningstudio. Jeg har den i størrelse XS.  



Tights – Adidas  // Tskjorte – Adidas  // Jakke – Adidas

Hva synes dere? 

 

Smiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Blir så inspirert av å lese bloggen din. Både når det gjelder trening, kosthold og bruke freshe farger på trening. Lurer også på om det er noen plasser i Kristiansand du vil anbefale? Skal dit i sommer

    2. Så flotte bilder – og freshe farger – jeg falt helt for den rosa t-skjorta – den skal jeg skaffe meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg