Post-workout-Smile

For dere som følger meg på instagram fikk servert et rimelig kjipt jeg-orker-ikke-trene bilde tidligere i dag. Kommentarene strømte på med positive motivasjons ord, og jammen kom jeg meg ikke på trening likevel. Under kan dere se hva som ble resultatet av det. En super blid og energisk frøken, fyllt til randen av deilige treningsendorfiner.

Nå ligger jeg som et slakt på sofaen, jeg har akkurat kost meg med en diger porsjon middag, og en skål med oppkuttet frukt og vanile kesam til dessert. Straks får jeg besøk av mamma som skal skravle sykepleie-fag med meg i et par timer. Jeg er i gang med neste eksamen, og på denne eksamen er det en stor fordel å ha en mamma som er utdannet sykepleier. Vi skal kose oss med deilig snacks, joggebukse og sofahygge samtidig som vi snakker fag. Dere vet hva jeg alltid sier – make the best of it, og det føler jeg virkelig vi har klart å gjort her nå. 

Nyt kvelden skjønne dere, håper alt er fint med dere. 

 

Smiiiiil Maren


9 kommentarer
    1. fyyyfader som jeg elsker bloggen din!!! du vet virkelig hvordan å spre livsglede! Hjelper meg å komme lett gjennom de mørkeste hverdagene, vet ikke hva jeg skulle gjort hadde jeg ikke hatt bloggen din å lese!

    2. Fint og sporty bilde! Skulle jeg pirke på noe måtte det blitt at den tomme brusflaska ikke passa helt inn, hihi 😉
      Nå har jeg startet på modellfotograferingen, og ønsker å bruke “den vanlige jenta i gata” som modell. Har du noen tips til tema for fotoshoot tar jeg de gjerne i mot 🙂 Gå inn på bloggen min for å se de foreløpige bildene!

    3. Marianne: Hehehe:) Nå er dette min personlige blogg fra min hverdag og ikke et picture-perfect iscenesatt studio. Her er det både litt rot og tomme brusflasker innimellom 😉

    4. Ingenting er bedre enn når man kommer seg på trening og gjennomfører, når man hadde lyst til å droppe hele planen den dagen 😉 Jakken din var så fin 🙂 Hvilket merke/modell er det, og hvor har du kjøpt den? 🙂

    5. Lin: Den er fra 2xu, fra runwild.no. Mulig det vanker en rabattkode på den etterhvert 😉 Jeg kommer med info om det veldig snart. Bare å følge med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg