Proteinkaffe

I samarbeid med PF

For en stund siden bestilte jeg et nytt proteinpulver fra Proteinfabrikken. Valget fallt på et pulver fra nanox med Cappuccino smak. Jeg tenkte at det må jo være perfekt til proteinkaffe. Proteinpulvet ankom for en god stund siden, men jeg har glemt det helt bort. I dag fant jeg det frem, og fikk endelig testet det i morgenkaffen min. Vet dere hva – det var helt magisk! Proteinkaffe med cappuccino-pulver er en sikker vinner. Jeg har delt min proteinkaffe en haug av ganger, men en god ting kan ikke gjentas for ofte. 

Det er så enkelt som at du lager en kaffe, jeg bruker nespresso-kapsel. Uansett hvordan du lager kaffen din så sørg hvertfall for at det kun er et halvt glass / kopp med kaffe. Så lager du en proteinshakei en shaker. Jeg bruker 20g proteinpulver, og ca 1 dl melk eller vann. Rist godt, og hell shaken over kaffen. Jeg koker ofte opp litt vann på siden, som jeg heller på til slutt slik at kaffen blir god og varm. Shaken har ofte en tendens til å senke temperaturen på kaffen. Rør godt om et par ganger, og nyt! 

 

Smiiiil Maren

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg