Dagens økt

Dagens styrkeøkt skulle være ben, men slik ble det ikke. Jeg kjente rett og slett at i dag var ikke dagen for å kjøre på med en brutal benøkt, og jeg byttet derfor om på mandag og tirsdagsøkten. Jeg satser på at kroppen min er litt mer i modus for bentrening i morgen. En ny ladning med Celsius ankom fra Iherb for et par dager siden, og det hjalp litt på energien med en forfriskende Celsius med bærsmak før økten. Bruk koden: VIK961, og få rabatt ved din første Iherb-bestilling. Jeg har også fått super freshe nye hårbånd som en god venninne kjøpte til meg i USA. Jeg elsker farger, og synes de fresher veldig opp, samtidig som de er praktiske. Godt å få alt håret unna på trening. 

I dag ble det altså skuldre og triceps, med følgende øvelser: 

  • Sittende skulderpress
  • Sidehev
  • Omvendt flies i kabel 
  • Brede upright rowq med stang
  • Fronthev med hantler
  • Dips mellom benker

 

Er det flere som har trent i dag?  Hva stod på din treningsplan i dag? 

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Åhh, blir så inspirert av deg!
      Er forkjøla så ble bare en liten løpetur på 5km pluss litt styrke på meg idag!:-)

    2. Hei!
      Er celsius som Farris? Jeg liker ikke Farris 🙁 Er det noe alla Crystal koffein drinks som fåes kjøpt på proteinfabrikken? Jeg liker jo brus men ikke farris- tror det er den bitre kullsyren eller er det noe annet…. liker jo brus men det er jo kullsyre i den også men til gjengjeld søt. det er er ikke Farris… hahahahaha dette ble lange forklarende setninger.. håper du skjønner hva jeg mener:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg