CASALL

Som dere vet var jeg på Casall event forrige fredag, og fikk med meg masse herlige vårnyheter hjem. Jeg representerer casall, og disse klærne er derfor sponset. Jeg har publisert bilder av meg selv i ulike casallklær både her på bloggen og på instagram. Responsen fra dere har vært så utrolig positiv, og det gjør meg så uendelig glad. Vit at alle de fine ordene deres settes enormt stor pris på. Flere av dere har etterlyst hvor man kan finne alle disse deilighetene av noen vårklær, og det skal jeg selvfølgelig fortelle dere. 

Den deilige lilla/rosa HIT toppen jeg har på bildet finner dere HER. Jeg elsker denne fargen, men inne på nettsidene til Casall vil dere se at den finne i en haug av farger. Jeg har selv utrolig lyst på den fersken fargede, og den lyseblå. Hvilken likte dere best?

I går postet jeg et bilde av en grå shorts og en fersken farget tskjorte. begge er i mykt stoff, og er det perfekte koseantrekket. Shortsen sitter så fint på, og den kommer til å bli en storfavoritt utover sommeren. Enn så lenge går jeg rundt i den hjemme, med en løs tskjorte til, og store ullsokker. Herlig. Dere finner shortsen HER, og Tskjorten HER.

På bildene fra Casall-evetet har vi alle på oss Casall Sculpture tightsen, sports-bh, fresh orange/rød topp og en machende jakke til. Alle tre plaggene er nå tilgjengelig i nettbutikken til Casall. Merk dere at alle plaggene finnes i ulike farger.

Casall sculpture tights HER // Sports bh HER //  Tank top HER  // Studio treningsjakke HER.

Jeg synes det er så forfriskende og spenende at Casall tørr å satse på sterke farger, og freshe mønstere. De har også virkelig tatt hensyn til den kvinnelige kropp, og lagdet unike plagg som går inn på de rette stedene og frehemever, løfter og former akkurat slik vi ønsker. Thank you Casall <3

Jeg er stolt over å være en ambassadør for Casall, og gleder meg til å ta dere med på mye morro fremover. Hvem vet, kanskje det blir en konkurranse igjen snart!

 

Smiiiiil Maren

 

8 kommentarer
    1. Hei Maren, veldig flotte treningsklær! Bare lurte på om det er riktig linket til den korallfargede T-skjorten? Jeg tenkte å bestille den, men synes det var litt nyanser i printen på den i linken i forhold til den du har på deg (som du for øvrig så helt fantstisk ut i!!!) 🙂
      Fin dag videre til deg 🙂

    2. Kristin: Du har helt rett, jeg hadde linket til en lignende tskjorte. Beklager! Nå er linken rettet og du kommer direkte til den tskjorten jeg har på bildet 🙂 Tusen takk for at du sa ifra

    3. Så fine klær! Tenkte å bestille meg både den lilla og korallfargede toppen, samt shorts 🙂 Lurer derfor på hvordan klærne er i størrelsen? Bruker vanligvis xs-s i f.eks nike tøy, er shortsen stram i livet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg