GODT NYTT ÅR

Her er det stille før stormen. Vi koser oss på hytta før kveldens store feiring. Jeg elsker hyttelivet, hvor alle loffer rundt i ullstilongsen hele dagen. I skrivende stund ligger vi som slakt på sofaen etter en liten tur ute i vinden. Harry potter surrer på tvskjermen i bakgrunnen, og glassene er fylt med rødvin. Det er en deilig ro over hytta – enn så lenge! Snart skal jeg komme meg i dusjen og på med finstasen. Jeg vil benytte anledningen til å takke dere alle for et fantastisk år her på bloggen, hvor dere trofast har klikket dere inn, lest og kommentert. Tusen tusen takk <3 

Jeg ønsker dere alle en fantastisk feiring i kveld, også gleder jeg meg til mye morro sammen i 2014. Jeg er mer motivert enn noensinne for å jobbe videre med denne bloggen, og det er ene og alene deres fortjeneste. Takk for at dere er her! 

GODT NYTT ÅR kjære lesere <3

 

Smiiiil Maren


12 kommentarer
    1. Hei Maren! Jeg er ny leser fra igår, og jeg har allerede lest gjennom en hel del blogginnlegg fra tidligere og blitt skikkelig inspirert. Selv trener jeg jevnlig, men har vært forvirret angående kosthold, så det har vært litt så som så. Nå idag gikk jeg på butikken med nytt mor og handlet som bare det. Det ble også en tur på senteret for å kjøpe meg nytt treningstøy. Jeg må bare si at du virker til å være en skjønn jente og jeg gleder meg til å lese og bli inspirert det neste året. Akkurat en blogg som denne jeg trenger! Håper fu får en jill nyttårsfeiring på hytta. Vi snakkes:) Hilsen Silje

    2. Jeg kommenterer nesten aldri på bloggen din Maren, men vil bare si at bloggen din er utrolig god og jeg blir glad hver gang det er kommet et nytt innlegg 😀 Du er så inspirerende, og du virker som ei veldig herlig og glad jente 🙂
      Håper du får et godt nyttår, og gleder meg til å følge deg videre i 2014! 🙂 <3

    3. Godt nyttår Maren! Gleder meg tii å følge denne bloggen gjennom 2014! Du er virkelig en stor inspirasjon 🙂

    4. Godt nyttår Maren! Takk for at du deler så mye inspirasjon, glede og hverdagsutfordringer med oss. Jeg er egentlig ingen bloggelsker, men din er virkelig en blogg jeg bare må lese, hver dag. Stå på videre i 2014, gleder meg til å følge med videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg