God morgen

Jeg må si at dette hotellivet kan jeg bli vant til. Jeg har akkurat kost meg med tidnes hotellfrokost bestående av eggerøre, bacon, stekte grønnsaker, ferskt brød, frukt, alt du kan ønske deg av pålegg, egg i alle mulige varianter fra speilegg pg eggerøre til kokt egg og porsjert. Mmmm, som jeg elsker slike frokoster!


Dagen i går forsvart så alt for fort, men jeg fikk unna mye hyggelig. Jeg hadde en herlig date med skjønne Kristine, og sammen fikk vi gjennomført en deilig styrkeøkt, også denne lagt opp som en sirkel med følgende øvelser:

  • Thruster (frontbøy kombinert med skulderpress)
  • Dips
  • Pushups mellom to kettlebells
  • Opptrekk med kettlebells 

 

4 øvelser, 4 runder, 8-10 repetisjoner pr øvelse. Enkelt, effektivt og gøy! 


Som mange vet er jeg så heldig at jeg er ambassadør for merket CASALL, og i går var jeg ute på deres Showroom her i Oslo for å ta en titt på dem kommende kolleksjonen. Kjære vakre vene så mye bra vi har i vente dere!! Casall er revolusjonerende på kvalitet og det er først og frem det som skiller dem fra konkurrentene. Alle kan lage freshe designe, men få kan klare å kombinere det med bunnsolid kvalitet. Jeg har fått med meg mange godsaker hjem, og gleder meg til å få tatt skikkelig bilder av dem for å vise dere. Jeg skal også gjøre en liten greie på Gmax i kristiansand i løpet av januar i regi av Casall, dette kommer jeg tilbake til med flere deltajer. Men da håper jeg at dere som bor på sørlandet tar turen innom. Mer info kommer 🙂 


Nå er hotellfrokosten som sagt fortært, og jeg er klar for en ny dag i hovedstaden. Julegaveshopping og x-antall kaffedates står på planen. Jeg ignorerer det gråe regntunge været, og trasker ut med en stort smil om munnen. Fy søren så godt det er med juleferie!! 

 

Smiiiiil Maren

4 kommentarer
    1. Hei Maren.
      Liker å lese bloggen din.
      Men en ting jeg har tenkt på når det kommer til deg er at du burde senke skuldrene og ta deg et pust i bakken.
      Dette “flink pike” syndromet er deg i et nøtteskall.
      Alle dager skal proppes opp med mest mulig og alt skal være så gjennomført og perfekt hele tiden.
      Tror ikke dette er noe sundt over lengre tid.
      Ellers ha en riktig god jul 🙂
      Mvh Helle

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg