Stepping it up

Good morning sunshine

Jeg har offesielt gått inn i eksamensmodus, og alt som ikke handler om pensum må foregå før soloppgang eller etter solnedgang *ler*.  Det betyr at treningen må legges til tidlig tidlig morgen, eller sen kveld. Jeg presterer ikke på trening på kveldstid, og derfor blir det fryktelig tidlige morgener på denne frøkna for tiden. I dag ringte klokken allerede kl 05.15, og kl 06.00 var jeg på trening. Det føles brutalt når klokken ringer, men når man først er i gang, og spesielt når man nærmer seg slutten er det ganske så deilig. Etter en lang god dusj, og litt påfyll av energi er god-følelsen komplett. Som nevnt for dere tidligere så prøver jeg å variere cardioen min litt. I og med at jeg har slitt med både knær og beinhinner tidligere prøver jeg å skjerme knærne mine litt. I dag ble det en tur på steppen. 45 svette minutter og krampetendenser i rumpa satt standarden for denne tirsdagen. Genialt med en kondisjonsform som både får opp pulsen, og virkelig utfordrer lår/rumpemuskulaturen. 

Nå er jeg på plass på universitetet og her blir jeg nok resten av dagen. Flere av dere har etterlyst litt mer matinspirasjon, og det ønsket skal jeg selvfølgelig imøtekomme. Jeg blir så glad når dere engasjerer dere og kommer med ønsker for bloggen. Fortsett med det! Eneste problemet i forhold til å dele matinspirasjon er at kostholdet i eksamensperioden er litt anderledes enn vanlig, og helt ærlig er det ikke spesielt mye sunn inspirasjon å hente der. Noen sunne fornuftige måltid blir det jo, og de skal jeg selvfølgelig bli flinkere til å dele med dere. Jeg legger mye matbilder ut på Instagram, så følg meg gjerne der for litt tips til sunne måltider. 

Nå roper bøkene på meg her. Ha en deilig tirsdag dere, mer fra denne kanten senere!

 

Smiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Lykke til med eksamene! Hvilke skader i knær har du hatt, og hvordan ble du kvitt beinhinne problemene og kne plagene?

    2. Gleder meg til matinspirasjon! 🙂 Spesielt hverdagsmiddager, er så vanskelig å komme på noe iblant. Veier du maten din, eller tar du ting litt på øyemål? Eller tenker du ikke så nøye over det?

    3. ååå elsker bloggen din sååååååå myyyye, er nesten ikke mulig :O ! haha
      men to ting:
      – kan du svare på spørsmål snart igjen ? 😀 hehe , elsker det når du gjør det!
      – kan du lage videoblogg snart? 😀
      hehe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg