20% hos Bli Vakker

God ettermiddag hjerter

Titter raskt innom dere for å gi dere enda et lite mandagstips. Jeg har tidligere delt flere av mine favoritter fra Bli Vakker med dere. Nå kjører Bli Vakker 20% på absolutt hele butikken, og det er klart dere må ha beskjed om. Salget varer ut i morgen, så her er det bare å hive seg rundt.  I dag har jeg plukket ut noen av mine basic-favoritter til dere. Dere kan se alle mine favoirtter HER.


 

Bioterm kremen er så frisk og delikat i lukten, og nydelig i konsistensen. Dette er en krem jeg absolutt alltid har på badet, uansett! Deodoranten fra VICHY har vært en favoritt i mange år, den er mild på duft og perfekt for sensitiv hud. Strikkene fra BLAX ble jeg første gang introdusert for av en PTkunde. Det er nemlig slik at vanlige hårstrikk sliter fryktelig på håret, da de ofte har en liten metallbit på seg. Blax er i gummimateriale, og skader ikke håret. De er solide og svært tøyelige. Blax holder utrolig godt, selv på tykt og langt hår. Finnes i mange freshe farger. 

 

Clean er en nødvendighet for meg. Den lukter rett og slett bare rent. kan du tenke deg noe mer delikat og forfriskende enn å alltid gå rundt å lukte nydusjet? Clean hører absolutt med til mine basic-favritter. Ta en titt på Bli Vakker og del gjerne dine basic favoritter med meg i kommentarfeltet. 

 

Smiiiiil Maren


I sammarbeid med Bli vakker

11 kommentarer
    1. Thea: grunnen til “bli vakker innlegget” er at salget er over i morgen og ville derfor gi beskjed 🙂 Salget har vart i mange dager, så grunnen til at det kom i dag var at jeg plutselig kom på det og ville gi dere sjansen til å benytte dere av det. Leit at du føler det ble useriøst. Ha en fin kveld. M

    2. Rart du skriver salget er over i morgen, når det står på flere andre blogger at de kjører 20% ut uken? Det har vært rimelig mye reklameinnlegg fra deg den siste tiden, mulig du har lite å blogge om, men da er det bedre å la vær enn å poste 4-5 reklameinnlegg hver uke.

    3. Hanne: Jeg fikk beskjed at det var over i morgen, så jeg forholder meg til det jeg har fått beskjed om 🙂 Det hopet seg litt opp denne uken, og jeg beklager hvis det føles feil for deg. M

    4. Supert – jeg har begynt å tenke på julegaver allerede – liker å hygge meg med innkjøpene og planlegge og ikke minst spre de over flere måneder så ikke jeg blir helt blakk i desember .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg