Jeg trenger en treningspartner!

Når sommeren er over, og hverdagen ingen melder seg, kan jeg friste dere med et fantastisk treningstilbud. Hva er vel bedre enn å møte høsten med en sporty utfordring? Jeg har meldt meg på TRX-challenge med dyktige Alexander Aalerud på Optimal trening. Dette er et kurs i TRX (Slynger) . Vi trener sammen en gjeng på 6 personer, to treninger  uken, i hele 5 uker. Alexander styrer øktene og sørger for at vi får en super effektiv treningsøkt hver tirsdag og torsdag. Kurset fylles raskt opp, og 4 av 6 plasser er allerede kapret. Jeg søker derfor 2 personer til min gruppe som starter 20 august.

Det vil også være mulighet for både formiddagsgrupper , og morgengrupper for dere som ønsker det. Formidagsgruppene vil være kl 11, og morgengruppene fra kl 07. Dagene er tirsdag og torsdag for formiddag og ettermiddagsgruppene. For morgengruppene er det mandag og onsdag. Oppstart 20.august for alle grupper. Høres dette interresant ut ?

Hva er TRX:

TRX er trening i slynger som ved bruk av egen kroppsvekt og tungdekraften bygger opp styrke, balanse, koordinasjon, leddstabilitet og fleksibilitet. TRX slyngen har sitt opphav fra den amrikanske marinen, som benyttet seg av slyngetrening for å oppretteholde toppformen utstasjonert på oppdrag. Dette har utviklet seg videre og i dag brukes TRX av toppidrettsutøvere verden over, og er en av de raskest voksende treningsformene i verden. Jeg har selv drevet en del med TRX , men jeg har aldri hatt noen opplæring i dette. Jeg gleder meg så vanvittig til å få en ordentlig innføring i slyngetrening og implementere det i min egen trening. 

Jeg kjenner Alex godt fra før og jeg kan garantere dere at dette vil bli en helt rå opplevelse. Treningene vil bli harde, effektive og ikke minst gøye. Alexander er en dyktig personlig trener, og en super motivator. Han er en av de få som klarer å pushe meg utover mine egne grenser og jeg kan garantere dere at han vil ta oss alle til nye høyder innenfor treningen.  Alex er grunderen bak konseptet SELVDISIPLIN! Les mer om selvdisiplin og Alexander HER.

 

PRAKTISK INFO:

Tid: Tirsdag 19 og Torsdag kl 18 (kl 07, eller 11. NB: morgengruppene er mandag og onsdag)

Sted: Optimal trening. Theresesgate 31, Bislett, Oslo. 

Pris: 3500

Varighet: 5 uker

Oppstart: 20 august

 

Så da er spørsmålet, hvem vil være med meg på denne utfordringen? Alternativene er morgen, formiddag eller ettermiddag.

 

 

Smiiiiil Maren


8 kommentarer

Siste innlegg