Du lever bare en gang – lev et dobbeltliv!

I går på vei hjem kom jeg forbi et byggefelt hvor noen hadde tagget på den ene veggen: DU LEVER BARE EN GANG – LEV ET DOBBELTLIV. Jeg måtte smile litt, for det føles nesten som det jeg gjør. Miinto og Sats er totalt kontraster, og det føles nesten som jeg lever to ulike liv. Et sporty treningsliv og et liv hvor trening/kosthold aldri blir nevnt. Det er i grunn helt topp, det beste fra to verdner! I går fikk jeg fotograften til å knipse et par bilder med mott kamera, slik at jeg kan vise dere en liten sneakpeak av hvordan min miintohverdag ser ut i fotostudio.

Litt mer glamorøst enn når jeg tusler rundt i sats uniformen, i tights, joggesko og en tutt på hode! Hehe. Jeg elsker jobben min på Miinto, og jeg elsker jobben min som personlig trener. Den ene hadde ikke vært så bra uten den andre. Jeg må ha trening/helse/kosthold i livet mitt, men samtidig må det ikke få for mye fokus og bli altoppslukende. Derfor er Miinto den perfekte motpol, som skaper en herlig balanse.

Dere spør meg ofte hvordan jeg klarer å spise sunt på farta, så i dag knipset jeg et bilde av det jeg puttet med meg i vesken av spiselige ting. En typisk Maren-snack. Cottagecheese, skyr og frukt til lunsj, crystal som et lite energiboost når det trengs ila en lang arbeidsdag, lime til å kutte opp å ha i vannet og nespresso med kokossmak. Flere av dere har spurt om denne kokoskaffen var kun en limited-edition like før jul, og den er desverre ikke å få tak i lenger. La oss håpe at nespresso forstår at det er den beste kaffen de noen gang har laget, og dermed gjør den tilgjengelig igjen!

 

Smiiiil maren

26 kommentarer
    1. Hei. Jeg bare lurte på om du har noen tips til noe man kan spise eller drikke før/under trening for å få mere energi?

    2. Jeg prøver å få ned fettprosenten litt nå, men merker jeg blir fort slapp og orker ikke så mye løping/trening hvis jeg trapper ned på kaloriene. Regner med dette er en vanlig problemstilling?

    3. Ok, det her har jeg lurt på skikkelig lenge nå…. Har du dialekt?
      Må bare si at du er virkelig et fantastisk forbilde! Du oppfordrer folk til å spise sunt og til å spise usunt med god samvittighet, og jeg beundrer balansen din, som jeg ikke har funnet selv ennå, etter spiseforstyrrelse. Du inspirerer meg både til å trene hardt og spise sunt, men også til å ligge på sofaen og spise meg alt for mett. Hvert eneste av innleggene dine lyser opp dagen min og jeg er innom bloggen din 15+ ganger hver dag, i håp om å finne en ny overskrift. Tusen takk for at du sprer så mye glede i hverdagen min og andres!!!

    4. Hei Maren! Lurer litt på hvilken utdanning du har? Hva gjorde du etter vgs? Er selv ferdig på vgs til våren og drømmer om Oslo og PT-studie. Trening og kosthold er virkelig noe jeg brenner for, og det jeg ser for meg å jobbe med i fremtiden. Kan jeg da evt. ta flere kurs slik at jeg får en ordentlig god jobb? Du er flott og inspirerer masse 🙂 Stå på!

    5. Liker bloggen din altså. Du har definitivt fått en ny leser:) Nå har ikke jeg bladd meg langt bak i arkivet, så kan hende du har skrevet om det før: jeg lurer på om du kan skrive litt om jogging. Jeg sliter i hvertfall mye med noe ala skinnbeinsbetennelse når jeg jogger. Sko har jeg prøvd 3 varianter av, mykt terreng og tredemølle er også utprøvd. Så er det den teknikken da…den kan jeg ikke så mye om gitt! Hehe. Så ja, hadde vært supert om du ville skrevet litt om veien til å bli en jogger:))) -Annette

    6. heii 😀 jeg lurer på en liten ting!
      Når du baker bruker du sunne alternativer, men dersom man ikke har noen av disse hvilke vil du anbefale å kjøpe i første omgang? holder det med sukrin og mandelmel, eller bør en feks kjøpe stevia dråper også? 😀 og dersom man ikke bruker proteinpulver, hva kan dette da erstattes med? 😀
      du er en stor inspirasjon for meg, tusen takk!!

    7. Så stilige kjolebilder, må være gøy med slike kontraster, ja! ….men med den antydede matmengde hadde jeg “daua” i løpet av dagen. Det er vel sånn ca 1,5-2 måltider for meg mht mengde mat… 😉 men antar at du spiste mer før og etter at du var på farta 😉

    8. Hvilket merke er den grønne kjolen? Jeg finner den ikke på Miinto nå. Vet du når den kommer i nettbutikken? Du ser fantastisk ut 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg