Når teknologien svikter…..

Jeg liker å bo alene og trives utrolig godt i min nydelige lille hule. Det er kun ved noen få tilfeller jeg virkelig skulle ønske at det bodde flere her. Det ene er når det dukker opp uvelkomne udyr (les edderkopper) og den andre er når det tekniske i leiligheten svikter.

Nå har altså sistnevnte skjedd og jeg er uten Internett! Jeg klarer selvfølgelig ikke å fikse dette og sitter i skrivende stund å river meg i håret. Jeg har ikke gitt opp helt enda, og tror snart jeg skal benytte meg av “ring en venn” alternativet. Enn så lenge får dere være tålmodige med dagens innlegg. Det kommer, men det kan ta litt tid. Den som venter på noe godt vet dere:)

Smiiiil Maren

3 kommentarer
    1. Haha,eg bur også åleina og tenke i dei samme banene som deg :p edderkopp,veps el andre småkryp + tekniske ting e det verste! :p håpa du får ordna det snart, gler meg til å lesa 😀
      Klem Silje

    2. gleder meg til å lese, maren! du er virkelig et forbilde. har laget meg blogg nå jeg også, eller det kan kalles en treningsdagbok 🙂 tinairen.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg