Søndagstrening og hotellfrokost

Denne søndagen startet på en unormalt sporty måte. Mine foreldre, storebror og svigerinne har som sagt vært her i helgen, og de bodde på et hotell like i nærheten. I går kveld spurte mamma om jeg ville komme ned litt ekstra tidlig i dag for å ta en treningsøkt med henne på hotellet før vi skulle spise en deilig hotellfrokost sammen. Det er ikke hver dag mamma ber meg med på trening, så det er klart jeg takket ja. Vi fikk en 40 minutters kondisjonsøkt i moderat tempo med ti intervaller snikt inn i økten. Jeg fikk med meg mamma på mine favoritt intervaller, 30/30 x 10. Det ble en svett og god start på dagen. Vi hadde en stor tvskjerm like forann oss hvor idrettsgallaen ble sendt i reprise. Hva er vel bedre motivasjon er vakre Haddi like foran deg når man løper intervaller. hehe

Etter en god dusj var det tid for hotell frokost, og her snakker vi virkelig kvalitet! Denne frokosten innehold virkelig ALT, og jeg måtte opp å forsyne meg hele fire ganger for å få med meg alle godsakene. Eggerøre, speilegg, bacon, skinker, en helt bord med ulike oster, croassanter og andre deilige bakevarer, ferske rundstykker, masse frukt og grønt, fersk juice, kaffe – ja dere skjønner, her var det virkelig alt du kan ønske deg! Jeg storkoste meg!!


Resten av søndagen gikk med til knekkebrødbaking, grønnsakshandling og en mini styrkeøkt med to gode venninner. Det ble kun en mini mini økt, da vi hadde misforstått når senteret stengte, og de kom dit 45 minutter før de stengte. Litt kjedelig, men siden jeg egentlig bare var med for det sosiale og ikke hadde noen spesiell plan med denne økten var det igrunn helt ok for min del. Jeg syklet litt, og trente litt skuldre, det var alt jeg rakk.

Nå skal jeg synke godt ned i sofaen og nyte det som er igjen av denne søndagskvelden. Håper dere gjør det samme:)

Smiiil Maren

 

7 kommentarer
    1. Hei:) Kan du forklare litt nærmare korleis den type intervall fungerer? Begynner nemlig å bli temmelig lei den klassiske 4×4, kjeder meg rett og slett på mølla for tida, noke som ikkje er ideelt for økta i det heile tatt : ) Ha en fin dag videre!:)

    2. Hei! Jeg lurer på om du kunne være så snill å skrevet ned noen ulike intervall-øvelser, for oss som gjerne vil, men ikke helt får til (eller kan det helt) 🙂 da hadde jeg blitt skikkelig HAPPY!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg