Mandag!

Da var hverdagen tilbake for fullt, og jeg er på plass på jobb hos Miinto. Jeg har allerede vært her noen timer, og det er ikke så alt for lenge til jeg er ferdig for dagen. Flere av dere har kommentert at frokosten min er litt råflott i form av at det koster en del med cottagecheese, skyr og slike produkter. Vel, det stemmer, og derfor er ikke frokosten min like digg hver dag for å si det sånn. I dag ble det en typisk mandagsfrokost med knekkebrød og kaffe. Ryvita knekkebrød med grov leverpostei, ost og egg. Enkelt og godt! Kaffen med en espressoshot, en liten proteinshake og litt kokende vann. Voala!


I dag morges ringte det på døren min, og der stod en sporty mann fra Bring med to spennende pakker til meg. Fordelen med at det var to pakker, betyr at det kan bli spennende for dere også! Ja det stemmer, det er tid for ny konkurranse på bloggen. Jeg skal få sett nærmere på pakkene i ettermiddag, tatt bilder og lage en herlig konkurranse til dere. Så det er bare å følge med, premien er både praktisk og super digg!

Jeg er en skikkelig slappfisk for tiden, og kroppen blir sliten av ingenting. I dag morges hadde jeg 30 små minutter på mølla, og da orket jeg rett og slett ikke mer. Jeg var klissvåt av svette og pulsen var skyhøy! Det er et tegn på at kroppen ikke er helt i toppform, og jeg valgte derfor å avbryte treningen der. Man må lære seg å lytte til kroppens signaler og spille på lag med egen kropp, ellers kommer man ingen vei. Derfor blir det en ekstra god mandagsmiddag og fruktfest i kveld for å fylle godt på og gi kroppen masse deilige vitaminer, mineraler og antioksidanter. I tilegg tar jeg ginseng og rødalger fra supernature, i tilegg til green-drinken min, jeg tror det funker og jeg føler det funker, og det er alt som betyr noe for meg! Jeg får mange spørsmål om jeg trener på tom mage på morgenen, og svaret er nei. Jeg spiser alltid en god frokost før jeg drar på trening:)

Nå skal jeg jobbe litt videre her, jeg ønsker dere alle en finfin mandag! Husk at det er du som bestemmer hvordan dagen skal bli. En grå og regntung mandag i januar trenger ikke bli tung og trist hvis du ikke tillater det! Lag deg en stor kopp te, senk skuldrene og smil. Hvis du tenker godt etter, så er jeg sikker på at du kan nevne tre ting for deg selv som du er takknemlig for og som gjør det glad:)

Smiiiil Maren

9 kommentarer
    1. haha, for et sammentreff at du skrev det på slutten. Jeg våknet i dag, sur som bare det, men gjennom formiddagen har jeg gjort forskjellige små ting for å snu humøret. Så, ja, jeg har en herlig mandag, håper også din blir det =)

    2. Du er så flink! 🙂 Og det er kjempemotiverende! Liker også at du skriver når du har mindre gode dager også så man ikke får inntrykk av at du er en robot heller 😛 haha… Neida, men du skjønner vel hva jeg mener 🙂 Ønsker deg en riktig god uke og gleder meg til å se hva du legger ut denne uken også! <3

    3. Enig med deg – “det er du som bestemmer om en regntung mandag skal bli en bra dag” :-)) det er bedre å møte livet med et smil :-)))))))

    4. Hei kjære deg!
      Jeg har fulgt denne bloggen i mange måneder nå, men er nok (dessverre?) en av de mange som er innom bloggen titt og ofte, men aldri legger igjen noe spor. Men denne gangen tenkte jeg at det var på tide – virkelig. For det fortjener du! Maren, du er bare til så stor inspirasjon! Jeg føler virkelig at du takler det å blogge om trening og kosthold på en måte som virker overkommelig og “menneskelig”. Du lever ikke på noen streng diett og oppfordrer heller ikke til at andre skal gjøre det. Du kan faktisk spise mat med sukker i uten at det skal være full baluba – noe som er så deilig. Så klart er det viktig å ha et sunt og godt kosthold, men det å faktisk kunne ha noe SKIKKELIG godteri i skåla på en lørdag eller faktisk spise speltlomper (iik, det er jo HVETEMEL i det) viser iallefall at det går an å se SMASHING ut selv om man ikke lever på en streng diett.
      I tillegg synes jeg at ditt forhold til trening også er noe som heller påvirker positivt enn negativt. Ikke har du umenneskelige lange/harde økter som varer i x antall timer og du er faktisk såpass flink at du faktisk kan gi deg midt i en treningsøkt fordi du klarer å lytte til kroppen din! Det er så respekt 🙂 Stå på videre og fortsett med å gjøre akkurat sånn som du gjør – DET ER SÅ BRA!
      Store klemmer fra en fast leser 🙂

    5. dyrt med CC?? hallo, en boks koster mellom 20 og 25 kr. avhengig av butikk, en skyr under 20 kr. Hva er normal priset mat da, first price kneip og gryn??

    6. Hei Maren! Kunne du skrevet litt om Supernature produktene du bruker og hvorfor du bruker de/hva som er bra med de? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg