Julekos og nydelig julemat

Jeg må bare beklage sene oppdateringer for tiden. Jeg er rett og slett opptatt med å kose meg. Her momses det julekaker og nytes julemat i lange baner. Jeg har så feriefølelse nå at jeg ikke helt kan forstå hvordan jeg skal komme meg tilbake på jobb i januar. Hihi. I dag hadde vi et nydelig julemåltid her i huset. Salt lammelår, kokt kålrabi, roastbeef, røket laks, eggerøre, ferskt rugbrød og krydderlaks. Mmmm:)

Til dessert er det julekaker. Både pepperkaker, sjokolade, mandelstenger, brownies og nøttemakroner. Det er jammen godt jeg liker å bevege meg. Hoho. Litt bevegelse ble det i dag også. Jeg dro over på min gamle arbeidsplass Spicheren for en økt med min tidligere sjef. Det ble en effektiv og hyggelig økt med fokus på bryst og skuldre. Et par pullups måtte også med, jeg er så glad for at jeg endelig har knekt den pullups-koden så nå tar jeg 4-5 stykker på hver økt, slik at jeg holder det vedlike.

I kveld har jeg noen halvveisavtaler, men formen er ikke helt på topp. Det frister i grunn aller mest med et langt varmt bad og krype under pleddet. Jeg blir så utrolig kosete i disse førjulstider. Jeg kunne gjerne bare blitt under pleddet foran peisen, og kost meg sammen med dem jeg er glad i hele døgnet.

Smiiiil Maren

6 kommentarer

Siste innlegg