Salg hos Zalando og morgentrim!

Goood morgen! Er det en god morgen?

Her i huset startet dagen skremmende tidlig, det var helt nødvendig for å få tid til alt jeg skal i dag! Jeg startet dagen med en 25 minutters powerwalk i kraftig motbakke, det er faktisk ikke mer som skal til. Jeg ønsker å holde på muskelmassen min, og driver derfor ikke med langdistanse løping. Jeg løper enten intervaller eller går i motbakke. Mine cardioøkter overstiger aldri 30 minutter. Dette er absolutt ingen fasit, langt i fra! Det er bare det som funker for meg, enkelt og greit. Litt trøtt skal jeg innrømme at jeg var, men så snart jeg kom i gang, var det utrolig deilig!


Etter morgenturen ble det et par timer med mail, blogg, og diverse pcjobbing. Det ligger litt mer bak det å ha en blogg enn bare å knipse et par smile-bilder og rabble ned et par ord, jeg elsker å dille med bloggen, og koser meg veldig med den! Den er bare min, og jeg ønsker å holde et personlig og fint preg over den. Jeg har vært litt dårlig til å svare på kommentarene deres i det siste, dette skal jeg skjerpe meg på – lover! Jeg blir jo så glad når dere kommenterer, så da skulle det bare mangle at dere får noe tilbake *smile*

Nå må jeg straks løpe ned til Miinto, men først må jeg tipse dere om at fantastiske Zalando som jeg har tipset dere om tidligere!! Hva passer vel bedre enn salg på treningsklær nå som det nærmer seg jul? Jeg har allerede funnet meg et par favoritter som jeg tenker å klikke hjem. S får vi se da, om de blir julegaver eller om jeg rett og slett ikke klarer å gi dem fra meg. hihi! Sjekk ut SALGET, og klikk deg litt rundt i alle de fantastiske produktene med det samme du er innom. Jeg advarer dere, her er det ufattelig mye fint! Se på denne rå kule løpejakken fra Adidas, den er me dpå salget, og jeg er rett og slett forelsket i den! Den skiler seg ut, og jeg digger fargene. (trykk på jakken for å se flere bilder, og mer fra salget)


Jeg skal som sagt straks løpe ned på jobb på Miinto, og jeg gleder meg til en ny dag med nye utfordringer. Ha en strålende onsdag kjære dere!!

Smiiiil Maren

aff.link



18 kommentarer
    1. Så på den jakken selv! Men var litt skeptisk, for den ser veldig 90 talls ut. Men er jo født på 90 tallet, så kanskje det passer likevel! Ha en fin dag 🙂

    2. Nå gir jeg opp, har sendt en mail 5 ganger til den mail-adressen som står her på bloggen, men du svarer jo ikke! Har du fått ny adresse, bør du kanskje oppdatere infoen…

    3. Hei Maren!
      Har du noen forslag til hvilke øvelser man kan gjøre for å få synlige magemuskler raskt? Hadde v’ært fint om du kunne laget et innlegg om dine favoritt øvelser generelt også! Et innlegg om hvilke øvelser du synes viser resultater raskest 🙂
      Ha en fin dag!

    4. Prøver igjen!!!!
      Hei Maren! Jeg lurer på om du lager kostholdplan ? Altså jeg bor ikke i Oslo men skulle gjerne ha hjelp av deg med trening og kosthold. Så er det mulig å sende formbilder til deg ? Fordi du kan vel ikke lage en kostholdplan uten å vite hvordan jeg ser ut og hva jeg vil oppnå. Håper du svarer meg!! I really need help !!!!!!! Eller kan jeg komme til Sats Oslo!

    5. Trine: Jeg lager gjerne en innlegg om mine favorittøvelser, godt forslag 😉 Når det gjelder magen så har kostholdet svært avgjørende, samt det å alltid være bevisst å å aktivere core-musklatur i diverse base øvelser. Jeg bruker sjeldent (les: aldri) situps og crunshes, da liker jeg bedre planken og slike statiske mage/core øvelser. Jeg kan gjerne lage et innlegg om dette:) Jeg sier at jeg bruker lite crunshes, mens andre har svært gode resultater med dette, så det kommer litt ann på hvem man spør. Noe som ikke funker for en person, kan funke som bare det for en annan. Vi er alle unike 🙂

    6. Anonym: Nei hva sier du?? Nå blir jeg så oppgitt!!! Jeg oppdaterte mailen i går, og nå skal alt være i orden. Jeg har styret så mye med den mailen der at jeg snart blir galen. men som sagt det skal være i orden. JEG BEKLAGER!! Vær så snill å send meg denne mailen på nyt ti dag? merk den med at du sender den for 5 gang!! Huff, dette var ikke bra, men jeg har ikke fått en og samme mail 5 ganger, så send på nytt så skal jeg svare deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg