Sunday morning

Det er tidlig søndagmorgen og jeg har allerede vært våken lenge. Morgenstund med kaffe og interiørblader i sofakronen. I dag kommer mine foreldre til Oslo, med bilen full av ting jeg mangler i leiligheten. En superkul ny lampe til stua, et skap, knagger og enda en lampe skal inn i min lille hule. Jeg er spent på hvordan det blir, og ser frem til en koselig dag med familien. Mamma blir igjen i Oslo i et par dager mens pappa kjører tilbake til sørlandet. Jeg har lagt koselige planer for mamma og meg, og vi skal virkelig kose oss.

Først venter en liten treningsøkt, og den blir liten også. Jeg har nemlig kun armer igjen på treningsplanen min denne uken. Planen var totalt treningfri, men når jeg ikke har fått inn de planlagte øktene i løpet av uken, så må søndagen brukes. Så nå blir det en rask liten tur på Sats før familien inntar hovedstaden. *lykke*

Hva er dine søndagsplaner?

Smiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Høres ut som en bra dag! Jeg sitter i senga med kaffekoppen og skoleoppgave (som helst skulle vært byttet ut med interiørblad..)
      Senere skal jeg jobbe etterfulgt av ukens siste og beste økt på bein!!
      Fresh topp forresten!

    2. Så gøy å lese bloggen din, og du inspirerer og motiverer meg!! Lurer på om du kunne gi meg noen linker eller en treningsplan, over flere uker der du tar for deg bein, armer, mage, rygg, rumpe….? Jeg trenger et fast program å følge, ellers roter jeg d bare til 😉 Supernydelig er du <3

    3. Flink du er 🙂 lurer på hvilken hastighet du har på mølla når du løper intervaller? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg