En herlig gla’nyhet!!

Et av de spørsmålene som oftest dukker opp her på bloggen er hvor jeg har kjøpt treningsklærne mine! Jeg elsker treningsklær i freshe farger, og det er ingen hemmelighet at jeg har utrolig mye treningsklær. For meg er det motivasjon i en fresh treningstopp og en kul tights. Jeg liker å føle meg vel på trening! Er du enig? Tidligere har jeg kjøpt klærne mine på mange ulike steder, men nå har endelig ZALANDO kommet med en norsk nettside. Hold dere fast jenter, for her finnes absolutt ALT av freshe, lekre treningsklær i alle farger, merker og størrelser. ( og alt annet en kan ønske seg innenfor klær, sko, mote og interiør) Jeg klikker meg rundt inne på Zalando, og kan nesten ikke forstå at alt dette er samlet på en nettside. For en lykke! Jeg har funnet favoritt skoene mine, sportsbh’ene som er perfekte til styrketrening, de freshe singlettene med smal rygg som viser frem ryggmusklaturen på en perfekt måte, løpejakken min er der og super tightsen. Nei – dette kan ikke bli bedre!


Jeg har nettop laget meg en ønskeliste der inne, og nå skal jeg klikke hjem en ting fra ønskelisten de gangene jeg har gjort noe stort som fortjener en premie. Det kan være en fin motivasjon for dere lesere også. For eksempel hvis du klarer 3 treningsøkter pr uke, i 3 uker så fortjener du en ny treningstights, eller hvis du består en eksamen så kan du belønne deg med en ny fresh treningstopp. Eller kanskje du bare trenger litt nytt i treningsgarderoben? Uansett, ta en titt på Zalando. Jeg kommer til å poste mine favoritter jevnlig her på bloggen. jeg har allerede flere av produktene i min treningsgarderobe, her har dere meg i noen av favorittene. Trykk på bildet for å komme til klærne mine inne på Zalando. 






Nå anbefaler jeg dere å lage en stor kopp te og en skål med litt oppkuttet frukt. Krype opp i sofaen, under pleddet og frem med pc’en. Klikk deg inn på Zalando, og drøm deg bort i alle de fantastiske produktene. Det er hvertfall min plan for kvelden 🙂

Smiiiil Maren



 aff.link

24 kommentarer
    1. Takk, jeg satt akkurat og tenkte over at jeg skal motivere meg selv med nytt treningstøy! Jeg elsker å trene og det er en vane i livet mitt, så det er ikke dèt jeg trenger å motivere meg for. Men jeg haaater november. Jeg trenger noe å glede meg til å motta i posten 🙂
      Men du.. hva synes du om bikini fitness? Kunne du tenkt deg å stilt selv? Hva tenker du om å ha måtte kjøre en diett over flere måneder som sliter hardt, både fysisk og psykisk?
      Ha en fortsatt fin kveld! 🙂

    2. OH MY GOD ! Såå mye fint ! Wow! Blir motivert bare av å se på det på nett jeg! Må lage en plan på når jeg fortjener litt nytt ^^
      Ha en super kveld 😀

    3. Jeg har lett etter en side hvor de har treningsklær faktisk! Og jeg er enig i at sånne topper med smal rygg gjør at man ser utrolig bra ut 🙂

    4. Utrolig MYE fint, elsker den gule niketoppen din;-) Nike er generelt det beste treningstøyet:-D
      Blir nesten farlig for lommeboken å stikke innom den siden..:-P

    5. Tusen takk for kjempeflott tips, det er noe med det og ha på seg nye treningsklær som gjør treningen ti ganger mer motiverende! Og tusen takk for at du daglig kommer med inspirerende ord til alle oss lesere! Det har vært til god hjelp for meg den siste måneden, da fokuset mitt har vært på endring av livsstil. Allerede på fem uker har jeg gått ned 7 i fettprosent, og alt er takket være meg selv, PT og dine inspirerende ord.
      Keep up the good work!

    6. Supert! Skal sjekkes ut asap! 😀 Begynner å bli nok better bodies -og x-life rundt omkring på treningsbloggene… 🙂

    7. Herregud, brukte hele gårskvelden på å titte på det fantastiske utvalget de har jeg! Såå mye fint 😀 Bare synd at det er ganske utplukka i størrelser på mange av favorittene mine.

    8. Så Braaa. Blir varene levert til postkontoret, eller må man være hjemme fordi det blir levert på døren? Detter nemlig litt umulig , men jobb på dagtid 😉

    9. Jeg har lenge tenkt å kjøpe den Nike tightsen, men er usikker på strørrelsen… hva bruker du og er den høy på livet??

    10. Jeg har lenge tenkt å kjøpe denne Nike tightsen, men er usikker på størrelsen…. hva bruker du og er den høy på livet??

    11. Har nettopp handlet sko du anbefalte på siden her (sorte), det var kjapt og enkelt -:-) gleder meg til de kommer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg