Super-lørdag!

Tidenes mest effektive lørdag går mot slutten, og jeg ligger rett ut som et slakt på sofaen. Det er ingen krefter igjen, men det føles utrolig godt! Viser dere bilder fra leiligheten i morgen! I dag har jeg gjort følgende:

  • Montert en sofa
  • Montert et bord
  • Montert et tvbord
  • Fikset tvsignaler til leiligehten
  • Fikset masset annet teknisk stash
  • Fylt kjølekspaet til randen
  • Handlet friske blomster og annet hygge til leiligheten

 

Siste men ikke minst så fikk jeg skiset inn en liten treningsøkt. Takket være SATS storo som stenger en time senere enn de andre senterene i kjeden. Det var utrolig deilig å få løftet litt på vektene igjen. Jeg kjørte lett gjennom hele kroppen, og fikk en ordentlig deilig økt med masse glede, energi og overskudd.


Etter trening ble det et deilig måltid. Stekt kylling, ris blandet med kokosmelk, banan, og brokkoli. Kombinsjonen av den salte krydder kyllingen og den søte bananen og den nydelige smaken av kokosmelk i risen var bare så vidunderlig godt. Skeptisk? Test det ut, og du vil forstå hva jeg snakker om.


Nå skal jeg ta en lang god dusj, ta på meg en myk og deilig joggebukse og krype opp i sofaen. Jeg har som sagt fylt kjøleskapet med masse godt, så i kveld blir det kos i heimen. Jeg elsker leiligheten min, og finner virkelig roen her. Håper dere får en deilig lørdagkveld og koser dere masse.

Stoor smil fra Maren

16 kommentarer
    1. Du er så flink!! Hadde aldri klart alt det alene (tror jeg da) 🙂 Og godt at du fikk en økt, det gjorde sikkert godt å få hodet litt andre steder 🙂
      Humøret ditt smitter, Maren <3

    2. Det høres helt herlig ut 🙂 Gleder meg til bilder 😀
      Et spørsmål: Jeg liker godt å trene styrke, men vil helst ikke bli så mye bredere over skuldrene. Merker at noen av ytterjakkene mine begynner å bli litt trange over skuldrene 🙁 Er det visse øvelser jeg bør unngå/bør trene annerledes? Har du dette problemet?
      Jeg vil jo ikke stoppe å trene styrke heller, men vil altså ikke bli bredere. Tusen takk for svar 🙂
      Ha en fortsatt finfin helg i den nye leiligheten, Maren 🙂

    3. Hei.
      Jeg har prøvd å få tak i deg flere ganger pga PT-boka mi. Fint om du eventuelt kunne sendt meg en mail/sms så jeg kan få den =)

    4. GRATULERER med ny leilighet! 🙂 🙂 Det er så sykt mye jobb med montering og innredning, spes når en gjør det selv. Men når en er ferdig, og stolt kan klappe seg selv på skuldra.. DEN følelsen! 😀

    5. Banan?? Høres underlig ut – men det skal prøves – gøy med inspirasjon til nye retter og matkombinasjoner

    6. Janne Johanse: Skjønne deg, den ligger på solli å venter på deg! Beklager at vi har gått rundt hverandre og ikke fått møttes. Møtes på mandag slik at du får den? Jeg kan legge den ut i resepsjonen i en konvolutt med ditt navn på slik at du kan hente den der når enn det passer for deg:) smil Maren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg