Endring i planene!

Like etter jeg postet innlegget i dag morges ringte telefonen. Sykdom på jobb og ingen til å stå i resepsjonen. Så vips ble min stay-in-bed gjort om til go-to-work! Jeg dyttet inn en god dose paracet og pakket på meg alt jeg fant av ull og varme klær.

Det var faktisk litt deilig å komme seg ut av huset, og jeg følte meg faktisk rimelig ok i formen når jeg kom på jobb! Så fin var formen etter endt vakt at jeg dristet meg til en liten treningsøkt. Det ble en kort økt på skuldre, med lette vekter og uten å få økt puls. Det føles godt å få beveget kroppen litt, og selv om det var fristende å kjøre på, så holdt jeg det helt rolig.

Nå er jeg tilbake under teppet og ullsokkene er puttet på igjen. Paraceten holder på å gå ut av kroppen, og det merkes! Det positive nå er at jeg har fremdeles filmer jeg ikke har sett, flere uleste magasiner og et fullt kjøleskap. Så nå blir det total hvile og kos resten av dagen. Takk for mange spennende svar på forrige innlegg, nå ble jeg ordentlig inspirert til å blogge igjen, så tusen takk:)

Jeg håper dere koser dere i det klare, friske høstværet, jeg koser meg med å ligge inne å titte ut på høstsola!

Smiiil Maren

7 kommentarer
    1. Du ser jo fantastisk ut selv når du er syk! Skulle ønske jeg var minst like sprudlende, glad og vakker 🙂 Masse god bedring til deg 🙂

    2. Hei! Kunne ønske jeg hadde hatt sånn kropp som deg 😮
      Trener du etter et spesielt treningsprogram?
      eller har du tips til et program hvor en trener hele kroppen? 😀

    3. Du er så smilende og blid! Du aner ikke hvor stor motivasjon det er til en liten og lei jente for tiden!
      STORT smil tilbake Maren! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg