Coffee saves the day!

La oss innse det jenter, selv om vi gjerne vil, så kan vi ikke være superstars og flink pike hver eneste dag! Så i dag tar jeg av meg flinkpike-hatten, og gjør akkurat det jeg har mest lyst til til! Jeg lå lenge å dro meg i sengen på morgenen, jeg spiste frokost i senga mens jeg så på film og jeg sitter nå å nyter en stor kaffelatte og *hold dere fast* vaniljebolle på Waynes coffee! Hvorfor? fordi akkurat i dag så var dette det jeg hadde mest lyst til, og som føltes rett for meg.


Vi trenger alle å lade batteriene, så i dag lader jeg opp med kaffe, bolle og en koselig venninnelunsj litt senere i dag!

Hva gjør du når du skal gjøre noe ekstra hyggelig for deg selv, og lade batteriene dine?

 

Smiiil Maren

22 kommentarer
    1. Å lade batteriene når det trengs, er noe jeg absolutt gjør 😉 og waynes coffee er faktisk det stedet jeg føler kaffen smaker helt perfekt, samt scones der, smaker forferdelig godt. Så mye som jeg trener i uka. Så er jeg av den typen, som spiser AKKURAT det jeg har lyst på.

    2. Så deilig det så ut 🙂 nyt det 🙂
      Jeg har nettopp vært på spicheren og i kveld blir det fisketur og ræker på sjøen 🙂
      Savner energien og personligheten din her på spicheren ! 🙂
      Klem fra Marte

    3. Synes det er herlig å se og lese dette innlegget:) vi må være snille med oss selv og la kroppen få det en higer etter:) og er det farlig? NEI 🙂

    4. Hei Maren ! Du må no bare unne deg noe godt så flink og herlig som du er !!! En vaniljebolle har du no virkelig fortjent ! 😀 Stå på flinke deg ! Du er et godt forbilde !

    5. Oi, innser at mine utskeielser er dobbelt så mer enn dine porsjoner! Men vaniljebollene på Wayne’s er fantastiske 😉

    6. Hei! 🙂 jeg bare lurte på om du har noen tips på hvordan jeg kan få trent av meg valpefettet? Vil prøve så godt jeg kan å begynne å trene igjen, er 14 år!

    7. Lidenskap for ein sunn livssti: Kjenn etter om du har vondt i viljen, eller om det faktisk er kroppen som er sliten og trenger hvile. Det er nemlig to ulike ting. Kos deg uansett hva du velger å gjøre:) En hviledag er ikke negativt, så får du geller en ekstra god økt i morgen:)

    8. Marte: Søte marte, savner timene med deg! Stolt av deg som holder treningen oppe og står på! Ikke gi deg, jeg heier masse på deg fra Oslo 🙂

    9. Jeg pleier aldri å kommentere, men jeg bare må nå. For jeg liker bloggen din skikkelig godt. Du er en motvekt til andre trening/helse-blogger. For der de andre skaper en slags tvangstanke-fokus på treningen og virker å overdrive, og dermed fører til at trening kun føles som et nødvendig onde, så viser du ekte treningsglede, samtidig som du viser at det ikke er nødvendig å overdrive, og ikke kunne kose seg også. For første gang på hundre år har jeg trent seks dager i uka. Og det er fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg må. Og jeg vet at dersom lysten ikke er der, og kroppen trenger hvile, ligger man på sofaen. For livet er for kort til å gjøre ting som ikke gjør en glad:)

    10. Jeg ordla meg litt feil ser jeg 😉 Kos er et bedre ord ja! Og det fortjener du så absolutt du som er en så sprudlende, livsglad og travel!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg