Et skattekammer av en interiørbutikk!

Nå er det kun en uke til jeg er tilbake i fine Oslo! Jeg skal flytte inn i en ny leilighet, og trenger derfor litt nytt på interiørfronten! Jeg elsker interiør, og koser meg virkelig med denne prosessen. Nå har jeg kun et rom jeg skal innrede denne gangen, og jeg må derfor se mine begrensninger! Jeg er så heldig at en av mine besteveninner driver en av Norges vakeste interiøsbutikker Gave og Interiørhuset. Gave og Interiørhuset holder til i Søgne, og fører merker som Lexington, Gant, Rice, Green gate, DAY, Lisbeth Dahl, AuMaison, Durance, Tine K Home, PIP studio, Bloomingville, house doctor, Rosendal og Pillivuyt.  Ja, igrunn alle mine favoritter!!

Kristine Langenes er navnet på den energiske, herlige og utrolig positive dama som driver denne butikken. Hun har en helt spesiell evne til å skape en lun og god stemning i butikken, som kunde føler man seg så utrolig velkommen! Alle kundene blir sett, og ivaretatt på en helt unik måte. Jeg koser meg hver gang jeg er innom Gave og Interiørhuset. Det aller meste jeg har av interiøspartikkler har jeg funnet hos Kristine, og nå skal jeg vise dere noen av mine favoritter:





Jeg har kost meg i denne vakre butikken i et par timer i dag, og fant så mye lekkert til leiligehten! Jeg kan nesten ikke vente til å komme meg inn til Oslo å starte innredningen! For flere inspirerende bilder, sjekk ut facebooksiden til Gave og Interiørhuset HER.

Smiiil M

14 kommentarer

Siste innlegg