FERIEHODE!!

For en morgen!! Jeg startet dagen med å falle ned en trapp (!!) Sånn er det når jeg skal vaske klær og pakke til ferie FØR jeg har fått morgenkaffen. Ikke smart!! Så når jeg endelig får satt meg ned for å kose meg med morgenkaffen min, så søler jeg ut hele koppen i fanget! Går det ann? Så der satt jeg da, full av kaffe også hører jeg en fresende lyd fra konfyren. Joda, det er selvfølgelig havregrøten min som svir seg, og ligger som en brun gugge i bunnen av gryta. For en morgen dere!! Jeg tror det er veldig riktig med ferie nå for min del!!

Nå har jeg laget ny kaffe, ny grøt står på konfyren (på svak varme) og jeg er straks klar for siste arbeidsdag før jeg flyr ned til den franske rivieraen i morgentidlig! Jeg kan nesten ikke vente til 1 uke med kun sol, sommer, varme, solseng, ferie, bøker, fine mennesker, masse søvn, mye god mat, deilig vin, frisk frukt, late dager, lette sommerkjoler, solbrente skuldre, saltvannshår og sene sommerkvelder med gode samtaler. *sukk* Nå skal jeg bare prøve å komme meg gjennom denne dagen uten flere ulykker! Wish me luck, dette er tydelgvis ikke helt min dag.

Mer fra denne kanten senere i dag 😉

Smil fra surrehodet

5 kommentarer
    1. Huff da, håper resten av dagen ikke følger stemningen denne morgenen ga. Men vet du, selv om du har hatt en dårlig morgen, utstråler du optimisme. Det er akkurat det som gjør deg så fantastisk! Ha en fin dag herlige Maren, du fortjener virkelig ferie nå! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg