10 middags favoritter

Jeg fant disse bildene på kameraet, og måtte bare dele dem med dere. Dette var middagen på lørdag, etter jeg hadde fullført Bootcampen min på Sørlandssenteret. Det måtte feires, og da ble det sushi i flere varianter og kyllingspyd med peanøttsaus. Mmmm🧡

Dette er uten tvil min kosemat nummer én, og da mener jeg ikke at sushi er noe usunt jeg sjeldent unner meg, men heller det jeg alltid kjøper når jeg har lyst på noe skikkelig godt. Livet er for kort til å ikke spise god mat. Spesielt den ene her falt i smak, flambert laks, med avokado og scampi.

 

Når vi først er inne på favorittmat, og middager, så kan jeg jo gi dere min topp 10 middager:

Taco – med alt tilbehør! guacamole, hjemmelaget salsa, tortilla chips, og ALT av grønnsaker og digge sauser. Mmmm

Sushi – liker alle typer sushi, uansett!

Tapas – masse småretter med flere ulike smaker, beste som finnes!

Hjemmelget suppe ( kylling, tomat eller fiskesuppe) med grove rundstykker

Mammas hjemmelagde pai, med salat

    Ovnsbakt laks med poteter og smør.

Italiensk pizza med tynn bunn, pesto og parma skinke

Mormors hjemmelagde kjøttkaker – det finnes ikke noe bedre!

Crispy duck ( smakte dette på nyttårsaften, og er helt hekta) 

Alle typer bowl – buddha bowl, sashimi bowl, falaffel bowl (google it)

Nå er jeg spent på å høre om dine favoritter. Har vi noen av de samme? Del noen av dine absolutt favoritt-middager i kommentarfeltet🧡

 

Smiiiil, Maren

 

8 kommentarer
    1. Har du prøvd hvit pizza? Det er så digg! Det burde du teste!!
      Og hotroll sushi? Regner med du har testa det, men hvis ikke, gjør det 🙂 En glede for ganen!

      1. Ja! min svigerinne lager hvit pizza, og det er helt magisk❤️ Ja testet det også, helt utrolig godt!! Tror vi to har veldig lik smak på middag her. hehe

    2. Taco er det beste jeg vet, også italiensk pizza med parmaskinke, pinjekjerner og ruccolasalat ! Også er jeg glad i fiskepudding i hvit saus med reker i terteskjell 🙂

    3. Noen evige favoritter :
      Nachos
      Fajitas – skikkelig texmex, ikke noe fornorskning
      Ovsbakt makrell
      Grilla blekksprut
      Pannekaker med bacon
      Lammeskank med potetmos og saus
      Svinestek med ovnsbakte potetbåter eller hassleback potet
      Pizza med tyyyynn bunn, god tomatsaus, pepperoni og ost
      Plukkfisk
      Lasgne (helst mormor sin!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg