XXLchallenge uke 3

Reklame | XXL, Abilica og Apollo

Okei folkens, vi er på uke 3 i denne challengen, og jeg lurer veldig på – er dere med meg? Blir det noe roing på dere? Forrige runde, med tredemøllene, så var dere SÅ aktive og sendte meg masse meldinger av at dere trente i vei. Er dere like ivrige denne gangen? Da vil jeg så gjerne høre fra dere❤️ Tagg meg, XXL.no og Abilica, så ser vi hvor flinke dere er!

Til nå har vi jobbet med teknikk på romaskinen, kjørt langkjøring og intervaller. Vi har også lekt oss med litt styrke på romaskinen, og tatt en god prat om hva man må tenke på hvis man ønsker å kjøpe en romaskin til hjemmet. Alt dette finner du i mine mandags-innlegg de 3 siste ukene.

Nå er vi på uken før test-dagen, testen blir TIRSDAG 23 APRIL. På grunn av påske har jeg satt 48 timers tidsramme etter mandag, for å gjennomføre testen. Målet vårt er 1 mil på romaskin. Mitt beste tips er å kjøre 2500 meter, ta en liten pause, og gjenta x 4.

1 mil er langt, men hvis vi deler det opp, så vet jeg at absolutt alle kan få det til❤️

Her kommer ukens økter:

  • Intervaller: 1000m x 6, med 1 minutt pause mellom hvert drag. Kjør på med det du føler er ca 85-90% av din maks kapasitet. Dette er en hard intervall!
  • Styrke-økten fra forrige uke. Styrkeprogrammet med 10 repetisjoner x 3 runder pr øvelse. Du finner det HER.
  • Langkjøring: 10 minutter roing x 4, på det du selv føler er ca 70% av din maks. 2 minutter pause mellom hvert drag.

Som oppvarming til styrkeøkter, kan du gjerne sette deg på romaskinen, og teste å ro 2500 meter. Da vet du at du skal gjennom 4 stykker av dem neste mandag. Og da har du klart å ro 1 mil. Dere skjønner at dette kommer til å gå så bra, sant? HEIA OSS❤️

Dette er min romaskin, en Premium TopRower. Du finner den HER, og hele utvalget av romaskinen hos XXL finner du HER.

Da gjenstår det bare å si GOD PÅSKE, og kos dere med trening og ferie! Hvis du er på hyttetur eller er bortreist, bruk det du har rundt deg og lur inn litt aktivitet der det passer. Ikke bli stresset hvis du ikke får trent skikkelig, bevegelse og aktivitet er supert det også! Ta deg en god skitur, eller en runde med knebøy, utfall, situps og pushups på hytte/hotell-gulvet. se muligheter, fremfor begrensninger.  Trenger du hjelp til alternativ påske-trening? Sleng innen kommentar så hjelper jeg gjerne❤️

Hvis du enda ikke er med på dette, og skjønner at det er helt CRAZY at du ikke er, når premien er et reisegavekort for 2 personer fra Apollo, til en verdi av 8000kr. Så kan du melde deg på HER, joine den siste uken med trening og kaste deg med på test-dagen.

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg