XXL-challenge: TESTDAG!

Reklame | Abilica, XXL, Apollo

Okei folkens, hvordan går det med dere? Har påsken satt en total stopper for treningen, eller har dere holdt det litt i gang? I dag er det mandag, og det betyr oppdatering på XXL-challenge. Det er ingen vanlig mandag av to årsaker. 1. det er fremdeles påske, og mange er ikke helt i hverdagsmodus enda. 2. Vi har kommet til test-uken.

Jeg deler informasjonen rundt testen i dag, men testen kan gjennomføres i dag, i morgen eller de neste 48 timene etter i morgen. Det betyr at innen torsdag kl 00.00 så må du ha gjennomført 1 mil på romaskin, tatt et bilde av det og delt det med meg, for å være med i trekningen av reisegavekort på 8000kr for 2 personer fra Apollo reiser. Tenk så rått folkens, ta deg en god treningsøkt, og vips kan du vinne tidenes villeste feire☀️🌴🌊

Vi kommer til å sjekke at du var påmeldt challengen selvfølgelig – det gjør du HER. 

OK, 1 mil på romaskin, hvordan gjør du det? Nå har vi hatt 3 gode uker med ro-trening, du har øvd på teknikk, du har jobbet med flere ulike intervaller og du har fått testet deg på langkjøring. Hvordan du ønsker å gjennomføre dette er opp til deg, min anbefaling er å dele det litt opp. Ro for eksempel 2500meter. Ta deg en liten pust i bakken, deretter gjør du det samme 3 ganger til. 2500m x 4 = 10000 meter = 1 mil. Vips har du klart det! Eller del det i to, og kjør 2 x 5000m, eller dra på og kjøre hele mila i ett – det viktigste er at du gjennomfører, og kan vise for meg at det står 10.000m ( 1 mil ) på skjermen på romaskinen.

Sett på god musikk på ørene, ha drikkeflaske og håndkle i nærheten. DETTE KLARER DU🧡 Tenk på premien i enden, og jobb på!!!

Dette er min romaskin, en Premium Toprower fra Abilica

Når du er ferdig ta et bilde av skjermen på romaskinen med mobilen din, og legg det på instagram og tagg @marenerdvik @abilica @xxl.no eller send det til meg på Instagram, snap ( marenerdvik ) ellermail [email protected]. Det som passer deg best! Det viktigste er at du får delt med meg at du har gjennomført, slik at jeg kan slenge deg med i trekningen av et reisegavekort fra Apollo, for 2 personer, på 8000kr☀️🌴🌊 HUSK: Navnet ditt må være synlig (mange sender snap, der forsvinner navnet ditt når jeg tar en printscreen. Så husk å skriv navnet på bildet)

Er det noe du lurer på? Spør i vei!! LYKKE TIL folkens, jeg heier på deg hele veien, og vet at du kan klare dette! Sterk i hode, sterk i kroppen. Go go go!!!!!

Lurer du på noe som helst rundt romaskinen, hvilken man burde velge til hjemmebruk, hvilken romaskin jeg har og anbefaler, eller ønsker du tips om gode tilbud på romaksiner hos XXL – vel da er det bare å sjekke ut dette blogginnlegget. Der får du all informasjon du trenger. 

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg