Sunne pannekaker og Eplemuffins

Reklame | Annonselenker

Weekend Brunch

Har dere sett en så digg samling av sunne godsaker før? Dette er virkelig en godkjent helge-brunsj spør du meg. Her er det både frukt, bær, sunne pannekaker, sukkerfrie eplemuffins og solskinns-smoothie. Jeg skal selvfølgelig dele oppskriften på både pannekaker og muffins med dere.

SUKKERFRIE EPLEMUFFINS: 

💛 60g havremel

💛 50g speltmel

💛 30g vanilje protein

💛 2 egg

💛 2 ss Sukrin

💛 1 ts bakepulver

💛 1 ts kanel & 1/2 ts kardemomme

💛 2 norske høstepler

💛 Mandelmelk / vann

Slik gjør du:

Bland sammen dert tørre i en bolle, tilsett egg, og spe på med melk/vann til du får en jevn fin røre. Hakk epler i små biter, og bland dem inn i røren. Spray muffinsformer, og fordel røren i formene. Eller du kan kle formene med bakepapir. Inn i ovnen på 180-200 grader i ca 12-15 minutter. Følg med underveis, alle ovner er ulike og steketiden kan variere.

PROTEINRIKE PANNEKAKER: 

💛 1 godt moden banan

💛 50g havremel 

💛 1 egg 

💛 Et dryss kanel 

💛 1 ss Sukrin / Sukrin gold

💛 20g vanilje protein (kan sløyfes) 

💛 Melk (eller vann) 

Slik gjør du:

Rør alle ingrediensene sammen, og spe på med melk til du har en jevn fin røre. Spay stekepannene din med olje eller ha smør i pannen, og stek pannekakene på middels varme. Jeg hadde bananskiver, cottage cheese og sirup som topping.

Jeg synes dette services er så nydelig. Det er fra Royal Copenhagen, som jeg har begynt å samle på. Litt for søtt for min stil egentlig, men jeg liker det skikkelig godt likevel. Koppene jeg har finner dere HER, og den søte skålen HER.

Kos dere med lørdag og helg💛 Snakkes plutselig igjen!

 

Smiiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg