We all scream for Nice-Cream

Har dere sette noe så herlig? Vegansk is, som kalles for nice-cream, i stede for ice-cream. Denne lille sjappa på hjul ble jeg tipset om, men personen visste ikke helt hvor den lå. Plutselig på en tuktuk-tur, på vei til noe helt annet, så vi den. Vi måtte selvfølgelig stoppe, og teste den ut.

Jeg elsker hvordan den ser ut, med den duse fine turkisfargen, skiltene i tre og tavlene som er skrevet på. Den andre siden av bilen var enda finere. Den ser dere litt lenger ned i innlegget.

 

Skålene er kokosnøtt, og skjeen er av tre. Helt i tråd med hele den herlige miljøbevisste viben som vokser frem på Sri Lanka nå. Det er langt igjen, men det skjer i det minste noe. De resirkulerte kokosnøttene, og brukte dem igjen! Det synes jeg er så bra!! Isene er veganske, inneholder ikke sukker, gluten eller laktose. Ser det ikke helt fantastisk fristende ut? 🧡

Isen er rett og slett bare frossen frukt, kokosmelk / kokosvann / kokosmasse, og litt digg topping. Noen av dem hadde raw sjokolade og peanøttsmør in the mix. Nam nam nam!!! Jeg gikk for den variant med mango, ananas og kokos, mens Monica valgt vannmelon, mint og lime. Friskt, sunt og godt!     

Siden sist har vi sjekket inn på et herlig lite sted som heter JUMA. Det er her vi var tidligere i uken, for Soma Move med Silje. Nå skal vi bo her et døgn, og kose oss med yoga, deilig mat og hygge med fine folk. I morgen ettermiddag er det tilbake på Lapoint🧡 Det blir koselig det og, vi har blitt som en liten familie, og det er så hyggelig å være sammen!!

Jeg skrev dette innlegget til dere i går kveld, men i det jeg skulle publisere, så ble det strømbrudd og dermed gikk ikke det. Så da får dere heller våkne opp til litt Nice-cream inspo på en fredagsmorgen i stede! Håper du har det fint, hva enn du fyller denne dagen med🧡

 

Smiiil, Maren

 

3 kommentarer
    1. Ser fantastisk ut 🙂

      Bruker du magnesium enda? Jeg sliter litt med kramper i bena, og lurer på om jeg skal prøve. Hvilket merke anbefaler du?

    2. Åååh, for et herlig lite sted! 🙂 Blir helt reisegal av alle bildene du legger ut, hehe.. håper du koser deg max på Sri Lanka, det fortjener du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg