Vlogg: Nytt hus, live treningsevent og livets middag

Heiii venner❤️

En ny video ute på kanalen, og denne gangen er det masse fra huset, en tur innom live treningseventet jeg var med på, den beste middagen jeg har spist og ellers masse hverdagskos😊😊

 

 

Jeg håper du liker videoen, denne ble litt ekstra lang, og jeg har ikke turt å se gjennom hele før jeg publiserte den, da ender jeg bare opp med å klippe vekk alt for mye. Så det beste er å ikke se for nøye og ikke være for kritisk. Jeg liker at vloggen følger dagene mine akkurat slik de er, og da må jeg ikke ha for kritiske øyne på den før den legges ut ❤️❤️

PS: Husk å trykk på tannhjulet, og se den i HD-kvalitet!

 

Smiiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Så koselig vlog! At du lager de enkelt og «uproft» tror jeg nesten gjør hele greia litt, elsker hver eneste vlog😍 føler jo man «henger med deg» gjennom helgen sånn på ekte. Håper du har en god uke, klem!!

    2. Koselige vlogger du har♥️ Hvor har det blitt av den lille søte voffsen din? Lenge siden den har dukket opp🥰

    3. Vloggene dine er fantastiske🥰 Elsker å se hva du driver med gjennom både hverdager og spesielt helgene😍 Du har en så ekte og fin personlighet og det gode humøret ditt smitter over!🥰 Helgefølelsen kommer virkelig av å se dette🤗 Liker at du tar oss med både på shopping, trening, husarbeid, famile og vennebesøk😊 Og så spennende med det nye fine huset!😍

      1. Ååå nei men fine fine du, for en fantastisk kommentar ❤️❤️ tusen takk 🙏🏻😭😍😍 nå gav du meg MASSE motivasjon til å fortsette med vlogger!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg