Vlogg fra Oslo – med en koselig liten tvist

Her kommer endelig vloggen fra turen til Oslo, og jeg har vært så spent på å dele den🙈 Du kommer til å forstå hvorfor når du ser den. Her deles det fra hele turen med teamsamling med strongbody, hvem jeg reiste sammen med og alt vi gjorde. Så ja, en veldig koselig vlogg, som jeg håper dere vil like❤️

 

 

Jeg har ikke delt på denne måten før, og det vet alle dere som følger meg så veldig godt. Så dette er jeg så spent på! Som jeg skriver under videoen: Vær så snill å vær snille med meg i tilbakemeldingene deres, for akkurat dette videoen betyr litt ekstra for meg❤️

Jeg håper dere har en nydelig torsdag, og nyter sola til det fulle😊

 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

43 kommentarer
    1. Så fin video, Maren!
      Og så fantastisk koselig at du har fått deg kjæreste og er så forelska. Det er typ den beste følelsen i hele verden🥰 dere ser fine ut sammen! Nyt❤️

    2. Ååå for en fin vlogg😍 Ser ut som dere hadde et kjempefint opphold i Oslo☀️Og gratulerer så mye med kjæreste❤️ Ha en nydelig torsdagskveld videre🧡

    3. Åh, så herlig! Vet godt hvordan du har det 😄 Ble sammen med kjæresten min etter tre uker, og flytta vel egentlig sammen på samme tid. Unner alle å oppleve kjærligheten sånn ❤️ Nyt sommeren, du stråler som alltid ☺️

    4. Så herlig du er! Blir glad av å se deg! Håper du og dere får en super sommer❤️ Liker siden din-et lite magasin med alt av det jeg liker!

      1. Ååå DET tror jeg er noe av det fineste noen har sagt om bloggen. “som et lite magasin med alt av det jeg liker” ❤️ Tusen tusen takk Mina. Denne kommentaren gjorde dagen min😍😊😄❤️

    5. Såååå koselig, Maren!!! Tok meg selv i å smile hele videoen, du ser veldig lykkelig ut 💗💗

      1. Hehe ååå så herlig 😄😍 og jeg som var så redd for å åpne opp om dette her. Det er jo ikke farlig når man får så koselige tilbakemeldinger😍❤️ Tusen takk, er skikkelig skikkelig lykkelig🙈🙈❤️

    6. For en koselig video Maren! 🥰 Gratulerer så mye med kjæresten! Visst er det en fantastisk følelse 😍

    7. Ååå så koselig å se <3 Jeg var like nyforelsket for tre år siden, og kjæresten min fridde for bare et par uker siden. Den følelsen du har nå, den kan faktisk vare i årevis (selv om det er litt slitsomt) 😀 Unner deg bare det beste. Kjærlighet er fantastisk.

      1. Ååå gratulerer ❤️ så vidunderlig herlig!! Hurra for kjærligheten. tenk så stas, nå skal du gifte deg😍😍😍 jeg måtte le nå, for ja, det er faktisk nesten litt slitsomt. hehehe. deilig – men slitsomt🙈 blir jo helt surrete!!! hehe . ønsker deg alt godt, og lykke til med bryllup😍 god klem

    8. Ååå. Er det sånn det føles når man er forelsket?! Er det virkelig sant at – når man vet så vet man? Er aå fryktelig glad i en fyr, men aldri følt så intenst på det som du gjør i videoen/ som jeg hører andre snakke om..

      Ønsker deg og dere alt godt. Du er et nydelig vesen og han er SÅ heldig❤️❤️❤️

      1. Jeg tror alle forelskelser er unike og individuelle, så ikke sammenligne deg med verken meg eller andre. Noen forhold starter helt rolig og bygger seg mer intense, andre er fyrverkeri fra første stund. Ingen er bedre eller mer riktig enn noen andre❤️ alle viser følelser ulikt, kjenner ulikt og er ulike. så ikke tenk så mye på andre, fokuser på deg og han fyren du liker. Så finner du ut av det etterhvert😊😊

        Tusen takk, så nydelig sagt 😍❤️❤️❤️

    9. For en utrolig fin vlogg❤️ blir oppriktig glad av å se deg så lykkelig! Skikkelig koselig at du deler😊 og veldig gøy at du er så flink til å vlogge. Keep up the good work, det er så hyggelig å følge deg😊

    10. Åååå blei heilt rørt når du viste han fram!❤ Så koselig det var, å dere er så fine sammen!!
      Takk for alt du gir av deg sjøl! Får lyst å trene i regn og sol og spise bedre mat, leve bedre rett og slett! Det skjer en endring sakte men sikkert i riktig retning😊

      1. Kjære Mona, denne kommentaren rører meg❤️ tenk at du får lyst å trene i både sol og regn, spise bra mat og leve livet av å følge meg❤️. Det går rett i hjertet mitt❤️❤️❤️ Tusen tusen takk. Og takk for fine ord om kjæresten – tror ikke det er mulig bli lykkeligere 🙈🙈😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg