VINNEREN AV XXL-CHALLENGE

Reklame | Abilica, XXL, Apollo

Først og fremst så må jeg få si GRATULERER til alle som har gjennomført XXL-challenge, og rodd 1 mil på romaskin. Jeg er så imponert over dere❤️ Mange deltok, men det kan kun være én vinner. Jeg måtte få hjelp av Abilica til å trekke vinneren, da det var så mange jeg kjenner som var med. Det ville vært urettferdig om en av dem vant, og noen kunne føle det at det hadde vært juks med trekningen.

Vinneren er altså trukket, og den heldige er *trommevirvel*: CATO SVENDSEN (lilsvendsen på Instagram)

Cato vinner et reisegavekort fra Apolloreise for 2 personer, til en verdi av 8000kr! GRATULERER❤️

Tusen takk til XXL, ABILICA og APLLO REISE som har gjort denne challengen mulig. Så utrolig gøy det er!! Jeg håper vi kan gjøre dette igjen. Nå har vi hatt en runde på tredemølle og en runde på romaskin. Hva skal det neste være? og enda viktigere, hvis jeg kommer på en rå ny utfordring – blir du med igjen? 

 

Smiiiil, Maren

 

5 kommentarer

Siste innlegg