VIDEO: “What I eat in a day”

Mange har etterspurt en vlog med tema “What I eat in a day”. Det har jeg nå endelig fått filmet til dere, og brukt dagen i dag på å klippe ferdig. Dette er filmet på en hverdag, da det var hverdags-kosthold de fleste ønsket å se.

Jeg håper dere liker videoen, og husk å subscribe / abonner på kanalen min hvis dere liker videoene mine. Det er så motiverende for meg å se at videoene faktisk når ut til noen, og at de settes pris på. Det gir enormt med motivasjon til å fortsette med både vlogging og video generelt.

 

Ha en her søndag videre fine venner❤️

 

Smiiil, Maren 

 

 

10 kommentarer
    1. Synes du gjør en flott jobb med bloggen for tiden!! Oppskrifter, hverdagsinnlegg, nettshopping, trening, alt faller i smak og du er flink til å oppdatere! Klem 🌸

      1. Seg tåler ikke melk spesielt godt 😊 For dem som har fulgt meg lenge vet at jeg sliter mye med magen og sensitiv/irritabel tarm, og må ta visse grep som funker for meg😊

    2. Elsker vloggene dine!!🤗 Hadde vært moro å se hvordan en annerledes matdag ser ut : f.eks helg/bursdag/17.mai ol. Sender deg en stor god klem, Maren💛

    3. Altså sier det igjen- du inspirerer meg så mye, både når det gjelder kosthold og trening🤩👏🏻 Gøy å se hva du spiser, hva du har i handleposene og at det ikke bare er jeg som småspiser😅 De lompene du brukte, hva slags lomper er det? Og hvor er den hvite t-skjorten du har på deg på slutten av vloggen fra? Digger deg!💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg