Video: To enkle og sporty frisyrer

Reklame | Hair Luxious

Jeg har gledet meg til å dele dette blogginnlegget med dere. Jeg fikk nemlig flere meldinger med tommel opp og hjerter, fra jenter på Instagram etter jeg delte at jeg hadde lyst å prøve meg på å lage en video med sporty fletter og sporty treningsfrisyrer. Nå har jeg fått hjelp av min fantastiske frisør Linn Cathrine på Huset i Markens, og fotograf Hanne Kligenberg til å lage to videoer til dere.

Det er gøy med hår når som håret mitt er langt sunt, og sterkt igjen. Jeg hadde jo en lang periode med extentions, og det er klart at da var det jo en drøm å gjøre ulike ting med det.  Nå er extentions borte for en god stund siden , og takket være Hair Luxious har håret mitt blitt både tykkere, sterkere og lengre. Jeg bruker også gode produkter for håret mitt, beskytter det i sola, spiser relativt sunt og drikker tilstrekkelig med vann. Totalen gjør at håret mitt er sunnere enn noensinne.

 Hair Luxious inneholder flere vitaminer som er med på å styrke håret fra innsiden, spesielt Biotin anses som hårvitamin nummer én. I tillegg inneholder det selen og sink som bidrar til å opprettholde et normalt sterkt hår, og kobber som bidrar til normal hårpigmentering. Hair Luxious regnes som markedet aller kraftigste hårvitamin, og inneholder totalt 25 utvalgte ingredienser og næringsstoffer som styrker håret.

La oss oppsummere:

  • Næring til håret fra innsiden
  • Sunnere og sterkere hår
  • Unik formula med spesielt utvalgte ingredienser og næringsstoffer

Jeg har laget en video som viser dere hvordan man lager to av mine favoritt frisyrer, som du enkelt kan lage når du ønsker noe annet enn den tradisjonelle hestehalen. Den ene er en pull-through flette som ser super fancy ut, men faktisk er så enkel. Den andre er en hestehale, men med små triks gjøres den litt mer spennende og med litt mer volum. Jeg elsker dem begge to, håper dere også liker de:

Dette var min første hair toutorial, så jeg er spent på å høre om dere likte det, og om dette er noe dere synes er gøy. Linn Cathine som er min frisør, og meg har veldig lyst å gjøre dette snart igjen. Da med et par frisyrer som er perfekte til julebord, juleselskaper og andre festligheter i den tiden vi nå går inn i. Så hvis dette var enkelt å forstå, og dere synes det var gøy, så hiver vi oss rundt og gjør det en gang til med nye frisyrer.

Husk at hvis du har lyst å teste Hair Luxious så kan du klikke deg inn på DENNE LINKEN,og få 40% på din første bestilling.

 

 

Smiiiil, Maren

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg