Video: Svar på alt dere lurer på

Heii dere🌸 Nå er en ny video ute, med svar på alle spørsmål dere stilte på Instagram. Eller alle blir litt feil å si, for noen måtte tas bort da videoen i utgangspunktet ble over 48 minutter lang🙈

Jeg spurte dere på Instagram hvor lang en film kan være før dere mister interessen, og hvor lang dere foretrekker av YouTube filmene er. Gjennomsnittssvaret var 15-25 minutter. Denne filmen er rett i overkant av 25 minutter, men da har jeg slengt på et super-effektivt strikk-program også til dere 💦💪🏼

 

Jeg håper dere liker videoen, som alltid er jeg litt spent når jeg trykker “publiser” på en ny video. Spent på hva dere synes💗

 

Smiiiil, Maren 

 

14 kommentarer
    1. Elsker Vloggene dine! Dauer av Leo – for en travel liten tass 🤣 Han sprer glede!
      Passet perfekt med tips på strikkøvelser, de skal kjøres i morra! God lørdagskveld😊

    2. Nok en hærlig video Maren! 😀 Jeg syns du er SÅ flink!!! Stor klapp til deg altså! Så svarer du så godt på spørsmålene også! Ooog du sprer glede og inspirasjon! Hva mer kan jeg ønske meg liksom?! Yeeei! Love it! Håper du har en strålende kveld! Klem! <3

    3. Du sprer virkelig glede Maren med vloggene dine 😎 Du står virkelig på som influencer, blogger, vlogger, personlig trener og alt det andre du driver med. Har man en kjip dag kan man bare se på vloggen din og bli i godt humør 😉 God påske 🐥🐣😊

    4. Hei! ❤️
      Kunne du kanskje lagt strikkøvelsene ut på instagram?
      Er litt lettere å lagre og gjøre senere der enn i en yt-video 🥰
      Gjelder kanskje generelt alle treningsøkter 🤍 Bare et tips! Du er flink Maren!!
      Klem

      1. Det ligger 34 hjemmetreningsøkter (flere med strikk) samlet i høydepunkt på Instagram, så det aller aller meste ligger der ❤️❤️ Et par økter lar jeg være unike for YT 😄😄 Kan godt være jeg får den inn på Instagram etterhvert, men jeg synes det er litt gøy med litt ulikt innhold på kanalene 😄

    5. Syntes du er kjempeflink til å by på deg selv her. Du stråler og er så positiv og blid, det smitter over😍

    6. Åh kjære søte Maren! Blir en så vanvittig stolt sørlending. Elsker bloggen din og at du sprer så mye glede.
      Kan du vær så snill å fortsette med oppdateringene dine i disse tider.
      Her er noen forslag til hva som hadde vært gøy å laget youtube video om: Treningstøy haul, “sunnere” dessert oppskrifter, sminkevideo, osv <3 🙂 Og håper ikke du føler på noe press til å fortelle oss noe om forholdet ditt eller andre ting. Det er noe du må ta i ditt eget tempo og gjøre som du vil med! <3

    7. For ein skjønn feel-good vlog 😃 Har akkurat flyttet til Kristiansand så satte så pris på tips på fine turområder😊 Å for ein herlig liten tass Leo er da!😃❤

    8. Superfin video! Du er så flink og virker som om du har holdt på så mye lenger enn du har gjort! Kjempe flink!

      Forslag til videoer:
      Reaksjonsvideoer til programmer du ser på,
      Flere matvideoer der du tester nyheter,
      Matvideo av å teste rare matkombinssjoner,
      Kanskje en video om dine favoritter av alt fra mat, klær, treningstøy, nettsider, osv..
      Dine sunnere mattips!

      Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg