Venninnedate og mandags-kaos

Jeg må bare dele disse herlige bildene fra min venninnedate på Spiregården på lørdag. Eller, det var vel strengt tatt et møte, med når jenta bak brandet jeg skal jobbe sammen med er en god venninne, så ble det så hyggelig at det føltes som en venninne-date. Vi var smarte, å tok alt det praktiske og alt vi skulle avtale og avklare før vi bestilte maten.

Så når alt var i boks, bestilte vi mat og brukte tiden før den ble servert til å gå gjennom alt, og runde av møte. Så når maten kom var det kun fokus på hygge og kos🌸 Vi koste oss med pink perfect smoothie bowls, green detox juice, kaffe med havremelk og hjemmelaget granola.

Uten tvil et av de aller hyggeligst møtene jeg har vært med på, hehe. Vi kom frem til at når vi legger møter til lørdager, så må det være lov å hygge seg litt ekstra. Jeg synes denne maten er så inspirerende og herlig. Alt er vegansk og laget fra bunnen av. Jeg tror jeg kunne levd på mat fra Spiregpården og selvfølgelig Panda Panda (og litt bakst fra kjøkkenskapet). Da har jeg virkelig alt jeg trenger i livet💕💕

Møtet var produktivt og bra, og jeg gleder meg til å vise dere resultatet i løpet av neste uke. Det hører også en skikkelig spennende fotoshoot med til dette samarbeidet, og i den shooten er det et par elementer som gjør meg litt ekstra spent. hehe.

I dag har jeg en helt tullete mandag, i den forstand at jeg bare har så mye som er halvveis og ugjort at det gjør fysisk vondt i kroppen. Jeg blir påminnet igjen og igjen hvordan jeg tok all tiden forgitt før, når jeg kun jobbet med sosiale medier.

Trening utgår i dag, og det kjenner jeg at irriterer meg litt. men noen ganger strekker bare ikke tiden til, det får heller bli tidenes bonus om jeg rekker å ta meg en tur i skogen mot kvelden. Det er i slike hektisk perioder man faktisk kjenner at trening er luksus, og det er litt godt å få en påminner på💕🌸

Nå må jeg hive meg tilbake til jobbingen her. Jeg håper dere får en nydelig mandag, og en superfin ukesstart💗

 

Smiiiil, Maren 

 

1 kommentar
    1. Nydelig mat, og flott ærlig skildring av hverdagen din🥰 Skjønner deg så godt når det gjelder ditt behov for å trene, også får en ikke gjennomført som ønsket.. For meg er trening medisin, så det er siste ting som ryker fra min liste🙈Ikke alle forstår hvor viktig fysisk aktivitet kan være for mange. Er det lov å spørre hvor stor stilling du jobber som sykepleier nå for tiden? ☺️Synes fortsatt du er best❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg