Vegansk julegrøt og venninnekos

I dag har vært tidenes fikse-ordne-gjøre ferdig type dag, og jeg har klart å bli ferdig med alle julegavene, handle inn alle ingredienser til baking og blitt ferdig med all julekos til leiligheten❤️ Det eneste som gjenstår nå er en solid rengjøring så er jeg i mål. Det er så koselig her nå, med julegaver under treet, tente lys og julepynt. Julemusikk går på repeat og det jobbes hardt for å holde på julestemningen. hehe.

I dag har jeg vært på juledate med Andrea, og vi prøvde oss på vegansk julegrøt. Det var så utrolig godt! Jeg la ut et bilde på Instagram, og mange har spurt om oppskriften. Den har jeg dessverre ikke, men hvis flere er interresserte så skal jeg forsøke å få tak i den.

    

Det er så herlig å tilbringe tid med noen som driver med det samme som jeg gjør, det er så fint å kunne diskutere jobb med noen som virkelig forstår og har kjent på mye av det samme. Vi har begynt å tenke på noen spennende planer for 2020, vi har tenkt å putte oss selv rimelig langt utenfor komfortsonen, og selvfølgelig dele det med dere.

Nå skal det pakkes inn gaver her, momse et par pepperkaker og slurpe i meg litt julebrus, mens “hjem til jul” surrer i bakgrunnen. Har dere sett den? Den er SÅ fin, gøy og herlig! Den ligger på Netflix.

 

Smiiiil, Maren

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg