Valentines day….

Det er umulig å ikke få med seg at det er Valentines Day i dag. Min Instagram er fylt opp av forelskede par, roser og sjokolade. Jeg ser det, kjenner på en klump som kommer snikende, men klarer faktisk å ikke la den vonde klumpen få lov å feste seg. Det er på sånne dager man kan kjenne litt ekstra på det etter et brudd, og det er jo selvfølgelig naturlig.

Jeg velger å fokusere på verdens fineste lille pelsdott som ligger ved siden av meg, og lager de søteste små snorkelyder. Jeg velger å fokusere på de skjønne venninnene mine som har sendt Valentines meldinger til meg❤️ også velger jeg å fokusere på verdens fineste familie, som overlesser meg med kjærlighet hver eneste dag. Jeg har et liv fylt med kjærlighet, så Valentines Day alene eller ei, jeg føler meg heldig❤️

Hvordan er det med dere og Valentines day? Skal du gjøre noe hyggelig med din kjære, eller tenker du på det som en helt vanlig torsdag? Del med meg i kommentarfeltet❤️

 

Smiiil, Maren

 

11 kommentarer
    1. Både kjæresten min og jeg har det ganske hektisk nå, han har hektiske dager med ferdigstilling av masterprosjekt og jeg har snart eksamen (hjelp!). Vi har vært sammen i snart 7 år nå, men har aldri vært opptatt av Valentines day. Man bør heller prøve å vise kjærlighet hver dag, både for familie, venner og kjæreste. Svigermor sa det fint på søndag på morsdag: Man skal være god mot hverandre hver eneste dag.

      Jeg synes ikke man skal trenge et påskudd for å vise at man bryr seg om andre.

      Ha en vanlig, nydelig torsdagskveld, for det er det det faktisk er! 😉

    2. Du er en skjønn person, Maren. Har møtt deg i virkeligheten også, da jeg jobber i en butikk. Småprater og smiler <3 det er flott. Ha en fin valentin!

      1. Åå nå måtte jeg smile <3 denne var skjønn! Snakket med mamma i telefonen når jeg leste den, og hun synes også det var skikkelig hyggelig.
        Tusen takk❤️❤️

    3. Helt vanlig dag! Hatt en god treningsøkt med ei venninne etter jobb, dro hjem, tok en dusj, på med pysj og lagde middag og mango og nøtter til kvelds. God og sliten nå, så hopper faktisk snart til sengs. Ingen spennende Valentines for meg som singel, men det er helt greit for meg! 🙂 Håper du har hatt en god kveld!

    4. Tilbragte dagen med mine beste venninner med pizza og isbar etter en deilig joggetur på bare veier. For min del, en meget god torsdag, uavhengig om valentin eller ei 🥰🥰

    5. Å sitte sånn i senga og posere. Har sett det på en annen blogg. Hyppig. Virker som om du titt og ofte lar deg inspirere av denne bloggen. Hva med å være litt original.

      1. Hahaha, dette er så gammel nytt. Ikke begynn igjen!! Disse bildene er unansett gamle, fra en Libresse kampanje for lenge siden, og ikke noe kopi av noen. Så bare ikke gidd å begynn igjen. Jeg er original, ta en titt på resten av bloggen. Og hvis du ikke liker det du ser, så er det helt i orden, da trenger du ikke være her❤️

    6. Pleier å drikke kakao sammen, av dronningsjokolade og melk, med krem selvsagt 🙂 I år kjøpte vi blomster til hverandre, bestilte sushi og leide en film på tv’en. Men gaver pleier vi ikke å kjøpe til hverandre på valentines. Holder med bursdager, bryllupsdag og jul… Tenker at dagen handler om å vise at man setter pris på hverandre, ikke nødvendigvis ved å bruke masse penger.

      Hadde jeg vært singel hadde jeg kjøpt blomster til meg selv, og planlagt å gå en tur, spise middag, eller noe annet med en venninne 🙂

      Håper du hadde en fin valentines <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg