Ut på havet

Reklame | Annonselenker

Jeg titter innom for å si hei, før jeg reiser ut på sjøen og blir der over natten. Endelig er sommeren tilbake på sørlandet og det åpner opp for båttur, holmetur og telttur. Så nå pakkes sekken igjen, med sovepose og liggeunderlag, klar for et par døgn ute❤️

Jeg drar ut litt senere enn de andre, jeg har ikke ferie og mandag og tirsdag er de mest hektiske dagene som online coach. Så etter en hektisk morgen og formiddag med kunder er jeg klar for å lukke macen frem til i morgen. Jeg er så imponert over kundene mine, og drar avgårde med en ordentlig god følelse i magen. For en fin gjeng jeg får lov å følge opp uke etter uke. Det er virkelig null problem å få litt mindre tid på sjøen ,når det får tid sammen med den gjengen der😍

Skjørt HER / T-skjorte HER

Jeg er veldig aktiv på Instagram om dagen, da det er et enklere sted å oppdatere når man er på tur. så titt gjerne innom der hvis dere vil. Dere finner meg på @marenerdvik

Nå må jeg pakke det siste her, og komme meg avgårde❤️ Vi snakkes fra skjærgården☀️

 

Smiiiil, Maren

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg