Unikt, annerledes og helt fantastisk

Denne helgen har det vært Recharge Yoga festival på Spiregården her i Kristiansand. Spiregården består av en fantastisk vegansk cafe (Spiren cafe), og et stort yoga studio (Emijoly). En helg i året lager de sin egen festival, hvor de tilbyr et bredt spekter av yoga-timer med flere både kjente og ukjente yogainstuktører. Det undervises i enormt mange ulike typer yoga, og man får muligheten til å teste så mye spennende.

I tillegg er det en helt utrolig fristende meny i kafeen med så mye sunn, næringsrik og ikke minst fargerik mat. Det er også masse musikk, konserter, og kreative innslag. Det selges også små fine ting som armbånd, smykker og kunst. Nei det er bare en utrolig hyggelig fin greie, som jeg var så heldig å få lov å være en liten del av. Jeg var innom både lørdag og søndag. Kamera var med, og jeg har lyst å dele noen bilder fra denne unike, annerledes og helt fantastiske festivalen:

  

I tillegg til alt jeg har nevnt over var det også utekino, bading i havet, morning rave (dansing), og disco yoga på kvelden. Det fineste med hele festivalen er uten tvil folkene og stemningen. Det er noe helt spesielt med yoga-folk, som jeg liker å kalle dem. hehe. De er bare så åpne, så imøtekommende, omsorgsfulle og fine. Du blir møtt med et smil uansett hvor du ser, og alle du snakker med virker så genuint interessert i akkurat deg, og det du har å komme meg. Det føles som de har litt bedre tid, litt lavere skuldre, og en helt unik ro over seg. Jeg kjenner at jeg trives så godt sammen med dem, og selv om jeg ikke alltid er spesielt flink på verken lave skuldre eller 100% tilstedeværelse, så føler jeg at jeg blir litt “smittet” av denne væremåten når jeg har den typen mennesker rundt meg.

Jeg føler meg heldig som har fått lov å titte innom Recharge Yoga festivalen denne helgen. Jeg sitter igjen med så mange fine minner. Tusen takk for at jeg fikk lov å komme – for en festival dere har skapt🧡 Jeg er stolt av å kalle dere mine venner og venninner🧡❤️

   

Til slutt har jeg lyst å nevne kjapt at dette er ikke noe betalt innlegg eller reklame. Ingen har bedt meg om å ta noen bilder, eller skrive noe som helst om dette. Jeg deler dette fordi jeg synes at når flinke folk gjør bra ting, så skal det hylles og løftes frem.

Vi må bli litt flinkere til å heie på hverandre, og unne hverandre suksess. Den fantastiske gjengen på Spiregården har hatt en veldig suksessfull festivalhelg, og det fortjener de all mulig skryt for! Heia folk som tør å gå litt utenfor mainstream og gjør sin egen greie❤️💪🏼

 

Smiiil, Maren

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg