Ukens spørsmål

Reklame | Annonselenker

Heii dere❤️ Nå har jeg samlet opp alle spørsmålene fra spørsmålsrunden på Instagram, og her kommer svarene. Dette blir en fast greie fremover, og hver onsdag blir det Ukens spørsmål her på bloggen. Dere har etterlyst lenge at det skulle bli litt oftere, og mer jevnlig, så nå blir det altså spørsmål og svar hver uke her.

La oss bare kjøre i gang:

Hvordan klarer du å være så blid hele tiden? Har du noen tips?

Hehe, jeg er ikke blid absolutt hele tiden, men jeg tror nok jeg er en person som er ganske “lett og lys til sinns” og generelt veldig blid og fornøyd. Det har egentlig bare alltid vært sånn, jeg tror jeg var ganske glad som barn også. Jeg tror det ligger mye i det at jeg trives ekstremt godt i hverdagen min, og det er jo hverdager det er flest av. Jeg sørger for å ha det ordentlig fint og bra på de helt vanlige dagene. Jeg trives der jeg bor, jeg trives med jobben min, og trives veldig veldig godt med de menneskene jeg har rundt meg❤️. Jeg tror det har mye å si!!

Så hvis man skal tipse om noe så må det nok bli å sørge for at det du omgir deg med, og de du omgås er bra for deg, at de gir deg gode følelser, god energi, utfordrer deg men samtidig gir deg masse trygghet. Jeg tror at det å legge fokuset på hverdagstrivsel er ekstremt viktig. Så er det selvfølgelig gøy med eksotiske reiser, flotte ferier og spennende ting som skjer, men har du det ikke bra i hverdagen, så kan det være så mye spennende og flotte eventyr det bare vil. Du må ha det bra i hverdagen din – det tror jeg er ekstremt viktig❤️

Kosedress HER

Hvor er det nydelige kontoret ditt?

Det ligger på Lund i Kristiansand 😊

Hvordan har du det?

Så koselig du spør om det, jeg har det veldig fint! Jeg kjenner litt på at dagene er hektiske nå, og at jeg ikke er så god på å skru av hode på kvelden. Det resulterer i litt lite søvn, som igjen påvirker jobb, og egentrening. Jeg kan finne på å ligge våken å tenke på en kunde jeg ikke følte jeg klarte å hjelpe godt nok, eller jeg kan komme på noe gøy jeg vil gjøre på gruppetimene mine, eller en sang jeg må ha inn på spillelista til løpegjengen min. Så ja, hodet går, og jeg kjenne at jeg må øve litt på å skru av 😅 men sånn ellers, bare fint😊😊

Kan vi se mer av kontoret?

Ja selvfølgelig, knipser litt og legger under her. Også skal vi få laget en liten “housetour kontor-edition”

Hvordan går det med kjærligheten?

Åå det går så fint❤️ kliss og klass jeg vet, men det føles helt magisk å være så forelsket og lykkelig 🙈

Har du mye fokus på synlige muskler?

Nei overhode ikke, ikke så opptatt av det gitt 😊💪🏼 Jeg synes det er kulere å klare å hoppe opp på en høy boks, bestige et fjell, gjennomføre en via ferrata eller løpe 1 mil, enn å ha sixpack. 😅

Hvordan legger du opp hviledager?

Ikke på noen annen måte enn at jeg hviler når kroppen sier fra eller det skjer noe annet gøy som danker ut treningen. Jeg tror jeg er ganske god på å tilpasse treningen, og få i meg godt med mat. så det med restitusjon går ganske av seg selv, etter så mange år med trening har jeg lært å lytte og nesten på automatikk bare roe litt ned når det trengs.

Når kommer du til østlandet igjen?

Åå snart håper jeg 💗 Corona må bare roe seg litt, så man kan reise på sånn “bare for hygge og kos” type turer igjen.

Har du noen gang dårlige dager?

Ja så absolutt, de opplever jeg som alle andre. Heldigvis ikke så veldig ofte, men tro meg jeg kan ha ordentlig kjipe dager jeg og. Spesielt rundt enn viss uke i måneden, da blir jeg så stakkarslig atte hjelp. hehe

Hvor høy er du og hvor mye veier du?

Jeg er 171cm høy, og vekten aner jeg ikke. Kan ikke huske sist jeg veide meg. Har ingen interesse av å vite det 😊😊

Hva synes du om vennene til kjæresten din? og familien?

De er helt spesielt fine! Snakk om å ha maks flaks, og få mange nydelige folk “med på lasset”. De er helt fantastiske, og jeg er så takknemlig for dem❤️

Si 4 ting som gjør deg glad akkurat nå?

Familien, kjærligheten, nydelig høstvær og iskald Pepsi max 🍁🍂☀️

Sko HER / Kåpe HER / Genser HER

Hva jobber kjæresten din med?

Han er håndverker😍

Beskriv livet ditt med ett ord?

Åå det er litt vanskelig, livet er jo så sammensatt og det varierer jo fra dag til dag. men hvis jeg kun kan velge ett ord, så tror jeg at jeg må si at jeg synes livet mitt er positivt 😊 Enkelt og greit!!

Bor du sammen med kjæresten din nå?

Neinei, det er litt tidlig for å flytte sammen😊😊 men vi er veldig mye på besøk da!

Hvilke Hoka sko anbefaler du?

Min favoritt er Clifton, akkurat nå har jeg cliftn 7 og jeg ELSKER den skoen!!

Hva er planene dine fremover? skjer det noe spennende?

Ja altså nå er det straks tid for å avsløre et stort nytt treningsevent, så det er jo veldig spennende. Mer om det snart. Fy søren så gøy det skal bli å ENDELIG dra i gang en skikkelig motivasjons boost av en treningsfest igjen!! Det tar litt tid fordi det må gjøres ordentlig med tanke på oppmerkinger av egne soner, og helt corna-trygt, men det blir virkelig SÅ bra👏🏻👏🏻

Hvor handler du mest klær?

På Nelly, Zara, Retro og Junkyard.

Best sko til styrketrening?

Jeg bruker Nike Metcon til alt av styrketrening, de er fantastiske!!

Er det mulig å kun bestille treningsprogram fra deg?

Ja det kan man, men kun for dem som har vært kunde hos strongbody tidligere.

Hvor er hunden din?

Han er hos den andre eieren sin nå, og har det veldig fint😊

Følger du noe styrkeprogram nå?

Nei jeg trener bare litt etter dagsform og lyst akkurat nå. Synes det er herlig!!

Hvem inspirerer deg?

Åå det er mange, og de inspirerer på ulike ting. Noen inspirerer meg på trening, noen på klær/stil, andre på interiør og noen bare ved å være så herlige som de er i personligheten sin, andre inspirerer med å være skikkelig hardtarbeidende og få til masse kule ting. Så ja, det er MANGE inspirerende kvinner og menn der ute, og det blir vanskelig å trekke frem en spesiell 😊😊

Tar du noe kosttilskudd, og i tilfelle hvorfor?

Jeg tar omega 3 (men helt ærlig så glemmer jeg det hele tiden) også bruker jeg litt proteinpulver i pannekaker og i smoothie av og til. men utenom det så tar jeg ikke noe nei😊

Tips til bra treningsmusikk?

Jeg har mine lister åpne, søk opp Maren Erdvik på Spotify og se om det er noe du liker 💪🏼😄

Noen nye gode film og ferietips til høsten og høstkosen?

Hmm, jeg tenkte akkurat på her om dagen at jeg må få laget en ny serie-liste til dere. Jeg gjorde det SÅ mye før. Akkurat nå ser vi på “Mysteriet Marianne” og “Springflod”.

 

Som nevnt innledningsvis så blir endelig ukens spørsmål blitt en fast greie på bloggen, hver eneste onsdag❤️ Ha en herlig onsdag videre, og tusen takk for masse gode spørsmål. Glede meg allerede til neste runde😊😊

 

Smiiiil, Maren 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Har du fått ny hvit klokke? Hva heter den?
      Kan du skrive litt om psykisk helse, og hva dine opplevelser med dårlige/vanskelige tanker og perioder?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg