Ukens spørsmål

Her kommer svar på denne ukens spørsmål fra dere😊 Variert og gøy som alltid. Tusen takk for alle spørsmål❤️ Jeg har svart så godt jeg kan:

Hvor lenge skal “løp med Maren” fortsette?

Jeg har ikke satt noe sluttdato for det, jeg holder på så lenge jeg klarer å komme på økter😊💪🏼💦 og jeg har MANGE flere på lur 👏🏻👏🏻👏🏻 Når jeg eventuelt går tom, så har jeg mange flinke kolleger som kan komme med sine favoritter. så det ordner seg alltid 😊

Fortell mer om halvmaratonet du løp i helgen? Er det første gang du løper så langt?

Hehe, ja det var en spontan greie. Min bror skulle ut på langtur, og jeg krevde å bli med! Han hadde nok sett for seg en langtur alene, men jeg hadde så lyst å bli med. Heldigvis sa han ja, og det var så gøy.

Turen ble på hele 23 km, og det gikk så fint opp til 16 km, da begynte kroppen å bli litt tung. På 18km kom det snikende litt smerter i knær og hofte. På 19/20 km tok motivasjonen helt av, fordi vi nesten hadde fullført et halvmaraton. vi passerte 21,1 km og fortsatte til 23 km.

Da var vi strålende fornøyde med egen innsats, fremdeles høy på endorfiner tenkte jeg at pyttsann det her kan jeg gjøre hver helg. Det tenker jeg ikke nå! hehe. Knær og hofte har vært ganske kjørt i dagen etterpå, men all inn all en super gøy opplevelse som 100% sikkert skal gjentas. (men ikke hver helg, hehe)

Hva er din beste lock-down treningsøkt?

Fullkroppsøkt med manualer:

For eksempel:

AMRAP 30: (as many rounds as possible)

6 clean squat

8 devil press

10 pushpress

10 burpees

8+8 single db-snatch

6 pushups

 

Hvis ikke denne passer deg i forhold til tilgjengelig utstyr, så sjekk min siste innta-post. Der la jeg akkurat ut en økt kun med egen kroppsvekt.

Husker du og kjæresten var litt på husjakt, hva skjer der?

Vi leter enda, men ingen hast😊

Kan du fortelle litt om hvordan du synes det er at kjæresten din har barn fra før?

Nei jeg ønsker ikke å snakke noe om dette, utover det jeg allerede har sagt, og det er at jeg føler meg utrolig heldig❤️❤️

Når ønsker du å få barn?

Det er en privatsak❤️

Hva er din favoritt årstid?

Åå det er vanskelig, for jeg elsker årstider, skiftene, litt av alt. Men måtte jeg velge kun én, så ville det vært sommer. men jeg elsker høsten også, og vinteren er herlig når det er skikkelig vinter. Våren deler nesten førsteplass med sommeren over favoritt årstid❤️

Hva gjør dere for hverdagsromantikken?

Vi er mye sammen (mindre sosial med andre nå, så da blir det mye tid vi to). Ser filmer begge liker, lager middag sammen, legger oss absolutt alltid samtidig, er uendelig snille og rause med hverandre, lytter til hverandre, snakker masse sammen, og er genuint interressert i hverandres hverdag med jobb/utfordringer/tanker. Masse kos og nærhet. Kysser ofte. Vi trener gjerne sammen (om ikke akkurat samme økt, så gjerne samtidig på samme senter), så begge får den herlige endorfinrusen sammen.

Din beste pizza-topping?

Creme fraiche, pesto, kylling og ost 😍😍😍

Er det ensomt på kontoret når A&M har flyttet?

Jeg savner dem masse, spesielt Andrea som er en god venninne. Jeg delte kun kontor med Andrea, og det er absolutt trist at hun ikke er der mer❤️ Det blir ikke helt det samme uten solstrålen min der!!

Strikker du?

Nei, aldri fått det til, eller hatt tålmodighet til å lære det. Virkelig ikke min type hobby, men synes det ser veldig koselig ut.

Hvor begynner man hvis man vil endre kostholdet?

Begynn enkelt, tenk at det første du gjør er å innføre én frukt og én grønnsak pr dag, ikke endre noe annet. Så et par uker senere, tar du tak i ett måltid. for eksempel frokost, bytter loff mot grovt brød, søtt pålegg mot proteinrikt pålegg, legger til en frukt/noe grønt, og sukkerholdig juice kan byttes mot vann for eksempel.

Det var ett måltid, hold på det + frukt/grønt som du tok tak i et par uker før. Så et par uker senere så ser du kanskje litt på lunsjen din, eller et annet av dagens måltider.

Begynn i det små, les og lær deg, la det gå litt sport i det, gjør det til en gøy greie. Etterhvert vil du kjenne på fordelene med bedre fordøyelse, bedre energi, bedre humør ++++ da blir det bare gøy å fortsette!!

For all del, kos deg i helgene, men prøv å la det bli til helgen og ikke hele uken. Unn deg litt kos, men alt med måte 😊😊 Husk at det finnes masse god snacks som også er sunn. Google og les deg opp, alt blir gøyere og enklere når man kan og vet mer!! LYKKE TIL ❤️

Planene dine for julen?

Spise masse pepperkaker og kakemenn, være sammen med familien min og bare NYTE ❤️

Hvor er dine foreldre sitt service fra ? det med hølstblader på.

Åå, aner ikke, må ringe å spør mamma😍

Hvordan er bootcamp-øktene dine, er de for harde for en nybegynner?

Neida, alt kan tilpasses til alle, så bare kom, lover å ta godt vare på deg 😊❤️

Hvordan har du det?

Søt du er som spør!! Veldig fint, litt stresset med mye jobb, men ellers veldig bra😊

Skal du vlogge mer nå som det er lock down og tr.senteret er stengt?

Her er treningssenteret ikke stengt, og jeg har det i grunn mer hektisk enn noen gang😅 MEN det kommer ny vlogg straks, har filmet de siste 3 dagene ❤️❤️

Kan du legge ut treningsprogram uten manualer?

Yes, det er ute nå!!! la akkurat ut på instagram😊😊 du finner meg på marenerdvik 

 

 

Smiiil, Maren 

 

 

10 kommentarer
    1. Vil du si litt hvorfor du ikke lenger har Leo 50/50 med den andre eieren? Er noen i din “nye” familie allergisk mot hund? Eller var det stress for Leo og bo flere steder? Eller noe helt annet?

      1. Det føler jeg ikke noen andre har noe med😊 og nå vil jeg gjerne at alle slutter å spør om Leo, dette synes jeg er vondt å snakke om, noe jeg har vært veldig tydelig på. og likevel kommer det 10-20 spørsmål om han hver eneste spørsmålsrunde. Det er en avgjørelse som er tatt, som er til det beste for Leo og alle rundt. Det har vært skikkelig tøft for meg, og nå må jeg igjen få lov å be om at dere slutter å spørre ❤️ vær så snill ❤️

          1. Absolutt, helt forståelig❤️ Er bare vondt å snakke om det, og spørsmålet stilles hver eneste uke. men ja selvfølgelig, helt forståelig
            🙏🏻

    2. Jeg veit du har lenket til det kosesettet på siste bilde før, men kan du si igjen hvor det er fra? 😀
      Jeg har sikkert kommentert dette til deg før, jeg er jo plutselig i instagrammen og prater til deg,men det er altså så hyggelig at du har funnet en fin kar du har det bra med. Unner deg det så sjukt! Du stråler, og dere kler hverandre så fint <3
      Du er en av dem, i mine øyne, som sprer sunne, gode verdier ut på internett. Skulle vært flere som deg 🙂 Genuin og god som gull – det er hvertfall inntrykket jeg sitter igjen med 🙂

      Ha en fantastisk fredag og helg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg