Ukens spørsmål

Heii venner🌸 Nå kommer svar på ukens spørsmål, og som vanlig er det variert og artig💗 Dere er så fine med spørsmålene deres😊😊

Favoritt rare mat-kombinasjon?

Åå hmm, hva kan det være da. Jeg elsker å ha banan sammen med ris og kylling med masse krydder. Litt rart? Ellers elsker jeg brunost og syltetøy, men det er jo ganske så vanlig.

Hvor mye skjermtid har du på telefonen?

haha, den har jeg rett og slett skrudd av🙈 I dont wanna know!!

Favoritt frokost, lunsj og middag?

Frokost: Pannekaker, grovt ferskt hjemmebakt brød eller en diger skål med meieriprodukter, frukt, bær og nøtter

Lunsj: En stooor salat med masse godt, og et saftig brød til.

Middag: Taco er uten tvil på topp!! Ellers elsker jeg hjemmelaget pizza med tynn bunn, pita, laks, lasagne, pasta eller lompepizza. Alle retter med en digg salat til. Synes også en digg suppe kan være helt gull til middag, men da også må jeg ha brød til.

Ikke noe spørsmål, men takk for at du er så blid og glad. Det smitter❤️

Nei men ååå, så koselig😊😊❤️❤️ Det ble jeg utrolig glad for å høre😊

Noen tips til bachelor-skrivingen?

Å hjelpes, det er så lenge siden jeg skrev min bachelor i sykepleie!! Nå må jeg tenke, for min del var struktur viktig, system og struktur på skrivingen. Og små del-mål for hva jeg skulle få gjort på den og den dagen. i tillegg måtte jeg alltid ha det litt hyggelig rundt meg når jeg satt å jobbet, og pausene måtte alltid være helt pause, vekk fra skrivingen. Gode pauser, effektive arbeidsperioder i hyggelige omgivelser med en tydelig plan 💪🏼😊

Jeg er ny i byen og leter ette trapper på Lund, tips?

Ja har svart deg på dette før, eller kanskje det er flere som spør om samme? skal uansett selvfølgelig svare deg igjen❤️ På lund så ville jeg funnet den trappen som er i Bertes (badested), den er helt super. Da kan du jogge dit, så får du litt annet enn kun asfalt, også løpe den så mange runder du orker. Google maps på Bertes, så finner du det.

Hva liker du best av styrke eller løping?

Det er vanskelig, for jeg liker så godt begge, og aller best like jeg jo HIIT (high intensity intervall training) type styrke, altså typisk crossfit inspirerte økter, med puls og styrke i samme økta.

Hvor er de fine skjortejakkene dine fra?

Den ene er fra Nelly, og de to andre er fr Zara. (den på bildet under er fra Zara)

Jobber du konstant hele uka, uten noen fridager? ikke fri helgen?

Det er litt sånn at når man jobber for seg selv, så er det fort at man jobber mye og bruker den tilgjengelige tiden som er😊 Men jeg forsøker å ikke jobbe like mye i helgene, men når man jobber med mennesker, så kan ting skje litt uavhengig av ukedag eller helg. Jeg forsøker å bli flinkere, og spesielt lørdag prøver jeg å ha som helt fridag.

Sover du aldri lenge i helgene?

hehe, nei. Jeg er skikkelig A-menneske.

Er du nøye på å alltid ha enn hviledag pr uke?

Nja, jeg kjenner mer etter på kroppen hva den trenger. og ofte så blir det automatisk en fridag eller to i helgen for da gjør vi andre ting. Så enten om det er fordi at et skjer noe annet gøy eller kroppen sier i fram så blir det alltid en hviledag eller to😊

Hva synes du om øktene til Inger i Dubai?

Både øktene og dama synes jeg er helt supre❤️ Sterk og rå, soon to be 3 barnsmor. Et evig forbilde 👏🏻👏🏻👏🏻

Hvilken hastighet løper du 4×4 intervaller på?

Å det varierer veldig fra dagsform, sist jeg løp dem så var det vel på sånn 12-13 km/t tror jeg. Ikke spesielt god på, eller glad i lange intervaller. Foretrekker 30-45-60 intervaller.

Kan du ha litt mer av disse kollage-bildene dine med glimt fra hverdagen? Du hadde mye det i sommer. 

Ja så absolutt, elsker å lage dem!! lenge med noen fra i sommer under her☀️

Blomstrer kjærligheten fremdeles? føler vi ser mindre til han i vloggene, og det er kjipt. 

Ja den blomstrer som bare det❤️ Ja dere gjør kanskje det, men jeg har han bare med i vlogger når det er naturlig. For eksempel i sommer når vi var i Loen var han med på alt jeg la ut, for da gjorde vi alt sammen hele tiden, men nå i hverdagen hjemme er vi jo også mye sammen, men det skjer jo ikke like mye spennende. hehe. Så han er med når det er naturlig😊 Jeg skal prøve å få lurt han litt mer med fremover – sykt koselig at dere etterlyser han😍

Bleker du tennene? du har så fint smil

Jeg går til de flinkeste tannlegene på Vennesla tannhelsesenter, og holder på å fikse opp i et par hull i tennene mine, slik at jeg kan bleke tennene hos dem, i trygge og sikre omgivelser, med de mest effektive metodene.

Jeg har vært gjennom litt av en reise når det gjelder tannlege, fra å være livredd til å ikke synes det er noe problem! Jeg har delt litt av det før, så jeg kan gjerne dele litt om tannbleking hos tannlege også hvis det er ønskelig.😊😊

Sparer du til pensjon, har du AS og har du kontroll på økonomien ?

Ja, ja og ja. Jeg sparer selvfølgelig til pensjon, og har mitt eget AS. Jeg har også en utrolig flink regnskapsfører som jeg har hatt i snart 7 år. Jeg føler meg så trygg hos han, og kan med sikkerhet si at jeg har kontroll på økonomien.

Hvilken iskrem er din favoritt?

Å det er mange!! Jeg elsker alt med sjokolade og vanilje. Pistasj er også så godt, og salty caramel kuleis. I tillegg elsker jeg sandwich isen. Jeg liker i grunn all type is 😂🙈

Hva spiser dere når dere skal kose dere? 

Ofte hjemmelaget pizza, litt frukt, sjokolade og chips 😍😍😍 og smågodt!!!

Driver du med yoga eller meditasjon?

Nei det gjør jeg ikke😊 Men jeg har gjort litt Yoga tidligere, med min gode venninne Nina på Emijoly på Spiregården i Kristiansand. og jeg elsker det!! Så når bare jeg finner tid (håpløs unnskyldning) så skal jeg i gang igjen🙏🏻

 

Det var det jeg rakk for denne gang, neste uke blir det nye spørsmål ❤️❤️

 

Smiiil, Maren 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg