Ukens spørsmål

Reklame | Annonselenker

Heiii venner🧡 Ny uke og nye spørsmål fra dere. Jeg har akkurat kommet hjem fra en lang dag på farten, og har krypt opp i sofaen med en stor skål tomatsuppe til middag. Det var det jeg fikk lyst på, og da ble det sånn. Tomatsuppe med et par kokte egg oppi for litt ekstra protein. Nam nam🧡

La oss kjøre i gang med denne ukens spørsmål:

 

Hvor er den gule genseren fra? størrelse? 

Åå jeg elsker den genseren, helt unik farge!!! Den er fra Nike, du finner den HER (kode: marenerdvik20 gir 20% rabatt på alle kjøp over 500kr) og jeg har den i størrelse medium.

Har du noen gang vurdert et vegansk kosthold? 

Nei ikke fullverdig vegansk, men å spise litt mindre kjøtt er jeg 100% for, og jeg prøver å redusere hver eneste uke!

Hva er den perfekte økten for deg? 

Når jeg får gjennomført en økt hvor hele kroppen får kjørt seg skikkelig, med både styrke og puls kombinert, helst med et innslag av tid/intervall/konkurranse. Så alle typiske crossfit økter, uten for teknisk avanserte øvelser, og gjerne i team er GULL for meg.

Ville bare si at du virkelig stråler om dagen☀️ Humøret ditt smitter selv gjennom skjermen. 

Herligfred for en nydelig kommentar å få, TUSEN TAKK❤️

Anbefalinger til hva man kan gjøre i Kristiansand? cafeer, steder, restauranter, tur osv 

Hmm, min favorittcafe er uten tvil panda panda, den må du besøke!! ellers er bønder i byen, kjøkkenskapet, Will i juice, og drømmeplassen koselige steder. Restauranter så er monsun, slakter Sørensen, le Monde, Hos Moi, og sjøhuset noen gode jeg kommer på i farta.

Ting å gjøre er gå tur rundt Odderøya eller i Ranvedalen/ Baneheia, ut på sjøen i den nydelige skjærgården, besøke dyreparkene is på fiskebrygga, rusletur i Posebyen, shopping i markens eller sørlandsenteret, kino, trene på et av byens mange treningsentre eller ta et glass vin på sky baren eller en god drink på bakgården.

Det kommer selvfølgelig ann på årstid her da, om sommeren er det jo best å bare oppholde seg i Blindleia og skjærgården. Dra ut på fyrene, og bare nyte sørlandssommer. Mest mulig tid på sjøen☀️😍

 

Du er så aktiv!! hvor mange skritt har du pr dag ca?

Det varierer veldig! Jeg sitter mye stille også, all coaching i løpet av en uke foregår online så det er mye stillesitting der. Men jeg har alltid over 10.000, det er et lite mål jeg prøver å nå daglig.

Lar du treningen gå over sosialt med venner og familie?

Nei aldri❤️ Trening er en hobby, familie og venner er livsviktige❤️

Ditt fineste minne i 2020? 

Åå det tror jeg må være turen Loen med Magnus. Det var en helt magisk tur, med så ufattelig mange nye og spennende opplevelser og inntrykk. Helt magisk fra start til slutt. Jeg har så mange gode minner fra en turen, og skal uten tvil tilbake for å oppleve enda mer!!

Loggfører du treningen din i en bok eller app?

Nei det gjør jeg ikke. Men det er absolutt smart å gjøre det, for å sikre progresjon og se hvor lang man har kommet.

Beste treningstights? 

Lululemon troner for alltid øverst hos meg!! Men Reebok, Aimn, ICIW, Ninepine og Nike er gode kandidater de også.

Om du skulle hatt en hjemmehobby, hva ville det vært? ala strikking, planter, brodere

Å hjelpes, ingen av dem!! Hehe. Jeg hater sånne små dilleting som brodering og strikking, og har ikke et eneste grønt gen i kroppen. Jeg dreper alt av planter, selv de som er “umulig å drepe”. Så de tingene der er virkelig ikke meg!! Jeg er en mye mer fysisk og aktiv person, og når jeg slapper av så gjør jeg det helst med en god film eller serie 😊😊

Favoritt sports-bh? 

Jeg liker godt Lululemon sine, Nike er gode, reebok har mange bra, men det beste tipset er nok Pierre Robert sine, de er billige men vanvittig gode!!! Se bilde under, denne er magisk! Selges på flere matbutikker, faktisk 😍👏🏻👏🏻

Favoritt serier / filmer? 

ALT av nordisk krim. Jeg elsker det!!!

Føler du noen gang på kroppspress?

Ja det kan jeg så absolutt gjøre i blant. Men jeg prøver å gi det minst mulig fokus. Kroppen min er sterk og utrolig funksjonell, den blir med meg på ALT jeg utfordrer den på og det er jeg veldig fornøyd med. Så får det heller være om det i noens øyne er en kg for mye. Jeg kjenner heldigvis mindre og mindre på det, og det er godt! Jeg oppleve et økende fokus på at “alle kropper er fine på sin måte” og jeg digger det!!!

Har du funnet mannen i ditt liv, eller er det fremdeles sjans for oss andre? 

Haha!! Ja jeg har definitivt funnet mannen i mitt liv❤️ Det finnes ingen sjans for noen andre😊

Beste proteinpulver? 

Jeg har et Whey proteinpulver fra Bodylab som jeg liker veldig godt!! Vanilla Milkshake smak.

Trening/svette/hårvask? vasker du håret hver dag? 

Åå ja der synder jeg nok litt altså. Jeg vasker håret etter hver økt jeg har svettet mye. Så sikkert. 4-5 ganger pr uke.

Bruker du selvbruning, hvis det hvilken? Du har så fin glød

Tusen takk, men nei ikke akkurat nå, ikke tatt siden før sommeren. Men har har en som jeg vanligvis bruker, og den finner du HER.

Har du lyst å gifte deg? 

Ja det har jeg❤️ men hvordan bryllupet skal være har endret seg drastisk. Når jeg var yngre ønsket jeg meg stoooort bryllup med ekstra av ALT. Nå vil jeg ha et intimt og nydelig bryllup med de vi er aller mest glad i av familie og venner.

Anser du en god treningsøkt basert på om du blir støl? 

Nei absolutt ikke! Støl blir jeg hvis jeg gjør noe nytt eller treffer muskulaturen på en annerledes måte enn det jeg er vant til, det trenger nødvendigvis ikke ha noe å si for hvor effektiv økten var.

 

Det var alle for denne gang, neste uke kommer det helt nye spørsmål😊 Sjekk gjerne tilbake i tidligere ukers “ukens spørsmål” for denne gangen gikk mange av spørsmålene igjen, så fikk du ikke svar, så har det nok vært ubesvart før😘

 

Smiiiil, Maren 

 

 

9 kommentarer
      1. Jeg kjøper dem på Emijoly yoga på spiregården her i Kristiansand. men vet at en norsk nettbutikk jobber med å få dem inn nå, men det tar tid pga corona (australsk merke). holder dere oppdatert og sier i fra i det sekundet de blir tilgjengelig i norsk nettbutikk ❤️❤️

    1. Hei Maren. Måtte du gå opp i størrelse da du kjøpte bhen fra Pierre Robert? Jeg kjøpte M (som vanligvis passer) og den var alt for liten for meg..
      med vennlig hilsen Kristin.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg