Ukens spørsmål

Reklame | Egen Treningsreise

Ny onsdag, og tid for ukens spørsmål igjen🌸 Dere er som vanlig helt supere på å stille spørsmål, og da skal jeg prøve å være like super og gi dere gode svar. La oss bare kjøre i gang:

 

Hvordan bor du og M nå? 

Vi eier hver vår leilighet, men det blir jo til at vi bor mye hos hverandre😊

Går du på Crossfit?

Nei det gjør jeg ikke, jeg bare trener mye crossfit-inspirerte økter💪🏼 også har vi noe som heter Metcon på senteret mitt, som jeg både coacher i og går på selv.

Hva synes du gjør høsten fin? 

Uten tvil den friske luften – den er helt annerledes på høsten enn alle andre årstider. Så frisk, litt krisp på en måte og herlig🍂🍁 Også elsker jeg fargene, rødt og oransje i nydelig kombinasjon. Ellers liker jeg godt fjellturer, hytteturer, innekos med gode middager (spesielt lapskaus, gryterett, supper osv er høst for meg). Filmkvelder, spillkvelder og masse tente lys.

Beste tips til å ikke overspise etter en lang dag på jobb og trening? 

Definitivt planlegging!! Sørg for at du har med deg tilstrekkelig med mat på jobb, slik at du får en stor god og næringsrik lunsj, mellommåltid/ snacks og noe å fylle på med før/etter trening. Det er alfa omega!!!

Hvordan bli vant til å være alene etter 4 år langt samboerskap? 

Åå kjære deg, det er så kjedelig å høre dette svaret, men det handler rett og slett om tid❤️ Nå har jeg ikke vært i et så langt samboerskap, men et så langt forhold har jeg hatt tidligere, og det er klart at det er en prosess å gå fra å være to, til å plutselig være alene. Du må venne deg litt til den nye hverdagen din, og jeg tror det ligger mye i det å se etter hva som funker bedre nå, i stedet for å tenke på det som var så bra før. Jeg tror også det er viktig å fokusere fremover, og gjerne gjøre noen endringer slik at bostedet blir mer ditt og ikke deres. Mal hele leilighet, bytt ut fargene på interiøret eller bytt ut alle bildene dere hadde. Skal du ikke bo der lenger, men bo et nytt sted så er det en fantastisk spennende mulighet til å skape noe som er helt DEG.

Bruk tid med venner, kom deg ut, vær i aktivitet, sørg for nok dagslys, prøv å sørg for at alle grunnleggende behov er dekket (mat, søvn, vann osv) slik at du kan bruke energien din på å bygge din egen fremtid og gjøre det best mulig for deg selv. Dette går så fint kjære deg – det kjenner jeg på meg❤️❤️ heia deg, og lykke til med den lyse, fine fremtiden DIN!!

Har du flytteplaner med kjæresten? 

På sikt – ja absolutt! Alt jeg ønsker meg er et hus sammen med han, men alt til sin tid😊

Anser du Metcon som cardio eller styrke? 

Det er litt begge deler 💪🏼😅 Ofte har vi både en styrke-sekvens og en cardio-sekvens i økten. Så ja takk, begge deler!

Kan du begynne å legge ut oppskrifter igjen? 

Ååå denne traff meg, for HJELPES der har jeg sviktet totalt. Og skal jeg fortelle deg hvorfor? Jeg lager ingenting som er verd å dele🙈 Det går i lompe-pizza, taco, spagetti, kylling/ris/saus/grønnsaker og fullkorns-pizza. Så ja, oppskrifter skal det bli mer av igjen, når jeg bare får litt motivasjon til å kokkelere litt.

Har du mange venninner? 

Ikke så veldig mange, men de jeg har, er veldig gode❤️

Synes du det er trist at Andrea flytter til Oslo? 

Det er faktisk helt krise😭 Jeg har blitt så vant til å ha den skjønningen rundt meg at jeg blir helt dårlig av tanken på at hun forlater meg. huff!!! Heldigvis så har hun sagt at de skal bosette seg her til slutt, og at de kommer tilbake når de skal slå seg til ro. Så da er det bare å glede seg til det, og besøke henne masse i mellomtiden ❤️

Har du lyst på egne barn, selv om kjæresten din allerede har barn? 

Det kommer alltid spørsmål om barn, hehe. Og jeg tror alle som følger meg vet at jeg virkelig elsker barn, og har så lyst på egne barn også. Jeg ser på det som en nydelig bonus at han har barn fra før❤️

Er treningseventet ditt fullbooket?

Nei ikke enda, men en haug av billetter er solgt og det er så gøøøøy. Det der blir helt vilt 🔥🔥 Sjekk ut eventet HER

Liker familien og venene dine kjæresten din? 

Ja det var full klaff fra første stund, og det er jeg så glad for. Familien min, kjæresten min og vennene mine er det viktigst jeg har i livet. Så at alle kommer så godt overens, og liker hverandre så godt, er jeg uendelig takknemlig for🙏🏻

Liker du best å trene morgen, midt på dagen eller kveld? 

Definitivt morgenen!! Da er jeg absolutt mest våken og energisk.

Hvor reiser du på ferie? 

Nei nå drar man jo ingen plass, men under normale omstendigheter reiser vi til Frankrike jevnlig med familien, også reiser jeg ofte en tur med Lapoint og to treningsreiser (Kypros, Rhodos, Kroatia). Utenom det er så er det gjerne en vennetur også ønsker jeg meg jo veldig en kjærestetur❤️

Apropos Treningsreise folkens, vi har delt datoen for tur i 2021. Sjekk det ut HER. Så håper jeg inderlig at verden tillater en reise da.

Er du sjalu? 

Hmm, nei ikke veldig sjalu tror jeg, men helt sikkert litt! Nå har jeg aldri vært i noen forhold hvor sjalusien har blitt trigget så voldsomt heller – heldigvis!!

Hvile merker på treningsklær liker du best? 

Favorittene er Lululemon, Reebok, ICIW, Nike, Adidas, Ninepine, Puma, og Kari Traa. Hm har også mye fint!

Hvilken mobil har du?

Iphone 11 pro

Skal du noe gøy fremover, noe du gleder deg til?

Det gøyeste som skjer nå er treningseventet mitt – uten tvil!! Ellers er det småting jeg gleder meg til, slik som en dobbeldate til helgen, klessalg med Andrea på søndag, et par gøye samarbeid den neste måneden, jobbe med kundene mine – som fortetter å knuse på mot målene sine.

Jeg koser meg veldig med hverdagen min, og det trenger liksom ikke skje så veldig mye mer, det er så fint sånn som det er😍 Selvfølgelig gleder jeg meg til å reise igjen og sånn, men det kjennes godt å ha det greit med helt hverdagslige ting også❤️

 

Det var alle for denne gang, men ny runde kommer selvfølgelig neste uke☺️

 

 

Smiiil, Maren 

 

 

5 kommentarer
    1. Som alltid gøy å lese! Og svaret ditt på dette med barn – for et nydelig svar. Det må være en drøm for han å ha funnet en som deg :))

    2. Så herlige svar og spørsmål. Tipper både han, de og du er heldige jeg.
      Så gøy med treningsevent. Kom til Oslo /Bærum også!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg