UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Annonselenker

Her kommer denne ukens spørsmålsrunde, spørsmålene er stilt via Instagram, og besvares her slik at svarene ikke bare forsvinner i Instagram-story. Det var så mange varierte fine spørsmål som alltid. La oss bare kjøre på:

Hva er din favorittsjokolade?

Hmm, jeg har flere. Men Stratos, vanlig melkesjokolade, melkesjokolade med Walters mandler, Japp og New Energy ligger nok på topp😍

Har du møtt foreldrene til kjæresten din?

Ja, de er vi mye sammen med. De er to av mine absolutte favoritt-mennesker❤️

Hvordan type avdeling/type arbeid har du jobbet med som sykepleier?

På barneposten på Sørlandet sykehus.

Hvilken type bøker leser du?

Mest krim, har lest alt av Jørn Lier Horst og Jo Nesbø.

Har du mølle hjemme, hvilken anbefaler du til hjemmebruk?

Ja det har jeg, den er helt fantastisk god!! Abilica Premium AC treadmill heter den

Har du synlige magemuskler fremdeles?

Hehe, jeg er ikke så opptatt av det. Jeg har en sterk kjerne, og det er det viktigste😄💪🏼

Hvordan skal du feire jul i år?

Tror det blir sammen med mamma, pappa og mormor❤️ Intimt og koselig.

Julegavetips til menn?

Ja si det, menn er jo like ulike som oss kvinner, og har ulike ønsker og behov. Men sånn generelt så kan vel noen tips være: klær, parfyme, Playstation / spill, treningsklær, treningsutstyr, turklær, turutstyr, tekniske duppeditter, bøker, en opplevelse, gavekort på reise ++++

Du har mange gruppetimer hver uke, og trener mye selv. Hvor får du energien fra?

Trening gir meg mye energi + at jeg jobber på livets beste senter, med så mye energiske, morsomme, herlige mennesker at man får energi bare av å komme på jobb😊😊💪🏼❤️ Jeg har også mye herlige folk på timene mine, som gir meg masse. Treningspartner er gull, og de få jeg trener med er helt rå!!

Hva er din favoritt frokost?

Grovt brød med ost og skinke + sjokolademelk. Cottage cheese med yoghurt og frukt, proteinpannekaker, eller havregrøt med masse digg topping😊

Din rekord på 1 mil på mølle?

Aner ikke, aldri testet. Jeg løper minimum 3 økter på mølle hver uke, men er så utrolig lite opptatt av å prestere og konkurrere. Så jeg har faktisk ikke testet raskest mulig tid på 1 mil på mølle. Hva er din? 😅💦

Går du i kirka til jul?

Ja, alltid ❤️ men i år tror jeg julegudstjenesten utgår på grunn av Corona😕 Forståelig, men trist!

Er du fremdeles like forelsket?

Ikke like forelsket, MER forelsket ❤️ hehe

Klær fra Urban Pioneers

Jeg blir så glad av å se deg og Magnus, kan du dele litt mer av dere to?

Hm vet liksom ikke helt hva du vil jeg skal dele? hehe. Jeg deler ofte hvis du gjør noe spesielt, men sånn utenom det så føles det unaturlig å dele han og oss så masse. men super koselig at du spør, og jeg skal prøve å få snikt han inn litt oftere. Mange har spurt om ikke han og jeg kan kjøre noen team-økter og legge ut. Det skal vi absolutt få til 😍💪🏼

Blir du sjalu på andre influensene som får til mer enn deg?

Nei hjelpes, heller motsatt. Jeg blir inspirert 😍

Hva ønsker du deg til jul?

Nei si det, jeg har liksom ingen spesielle ønsker. Del gjerne deres ønsker i kommentarfeltet kanskje vi kan inspirere hverandre med ønskelister, og dermed tips til hva vi kan kjøpe til venninner, foreldre, søsken, kjærester osv.

Siste sangen du fikk på hjernen?

Dance monkey – Tones and I

Favoritt godteri?

Smågodt😍 Sur diamant, sånn oval sak som er brun og gul, og samme greia som er rosa og grønn. Stratosdyr er jo livet, og sure kastanjer, peacetegn og røde fisker. Ellers liker jeg typ alt i smågodt. Mmmm.

T-skjorte HER (på salg, koster 114kr nå)

Skal du selge leiligheten?

Ja det er planen😊

Tjener du over 1 mill i året på jobben din?

Det ønsker jeg ikke å uttale meg om.

Hvilken pulsklokke bruker du?

Jeg har hatt polar en lang stund, men nå tester jeg Fitbit, og det er veldig spennende. Mer om det senere💪🏼🤩

Hva tenker du om mennesker som strever etter perfeksjonisme på alt i livet?

Det tenker jeg at virker fryktelig slitsomt, og faktisk litt vondt. Ingen er perfekte og det er ikke noe mål å ha det som mål. Perfekt uperfekt 😊😊

Jakke HER (den er på 30% nå)

Har du lyst å gifte deg?

Ja ❤️

Jeg trener der du jobber, og hver eneste gang jeg er ser deg er du glad. Det er helt utrolig. Hvordan er det mulig?

Hehe, jeg er en glad person 😍 men jeg har absolutt dager jeg også, hvor jeg kan bli både ordentlig sint, lei meg og alt annet enn glad og sprudlende. men sånn generelt i hverdagen trives jeg veldig veldig godt, og har det ordentlig bra. Da er det lettere å være blid og fornøyd.

 

Det var alt for denne gang venner, ny runde neste uke ❤️

 

 

Smiiil, Maren 

 

1 kommentar
    1. Ønsker meg mye: orelia ørepynt, Emilie Nereng sin bok, et rutete pledd fra Slettvoll, parfyme, ny pulsklokke og tom Ford boka blant annet 🙈 prøver å ikke kjøpe meg så mye i tiden før jul, for å spare opp litt jeg kan ønske meg😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg