Tusen takk for tilliten

I skrivende stund sitter jeg på gulvet, stirrer ut på regnværet, og smiler. Maren X Spicheren er UTSOLGT (!!) og jeg er så takknemlig. Tenk så kult at 100 mennesker viser meg så mye tillit at de kjøper en billett og ønsker å bruke en lørdag sammen med meg. Jeg synes det er skikkelig skikkelig stas, og er så takkenemlig❤️ Jeg lover at jeg skal gi dere den villeste svettefesten, i de aller aller råeste omgivelsene noen sinne! Dette blir SÅ gøy! Fikk du ikke plass, så fortvil ikke, denne typen treningseventer er det aller gøyeste jeg vet, og jeg skal uten tvil gjøre flere treningseventer på sørlandet – og kanskje flere steder?

Jeg har vært litt oppgitt på været i dag, og egentlig litt oppgitt på sesongen generelt etter jeg kom hjem fra Bali. I dag, i pøsende regnvær, valgte jeg å snu litt på det, og prøve å se på hva jeg liker med høsten. La oss ta en titt:

🍁 Høst betyr innekos, med filmkvelder, tente lys og dyne i sofaen

🍂 God hjemmelagde middager. Gryteretter, supper og typisk husmannskost

🍁 Lange turer ute i deilig, frisk høstluft

🍂 Kakao

🍁 Hytteturer og toppturer i en fjellheim kledd i rødt og oransje

🍂 Masse gøy på TV

🍁 Deilige strikkegensere, og store gode skjerf

🍂 Fyr i peisen, tente lys og masse kos

Dette var bare noen få ting jeg kom på i farta. La oss fortsette sammen: Hva mer liker vi med høsten? La oss finne masse fine ting, og demper det faktum at det blir mørkere og kaldere. Det er nemlig så mye bra også, hvis vi bare velger å sette fokuset på det. Hva liker du aller best med høsten? ❤️

 

Smiiil, Maren 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg elsker høsten, det er min favoritt tid. Mye gøy på TV, deilig ute i naturen, frister å lage god mat og bake deilige ting. Gjøre det litt koselig hjemme med litt annet interiør og levende lys. Deilige store klær. Og det å trene på høsten er magisk. Og vin på kalde mørke høstkvelder i godt selskap. Også en perfekt tid å rydde opp Hjemme. Og strikke. Legge seg tidlig og lese. Nå er det mye som skjer i hodet og kropp, så det gjelder å holde seg positiv og glede seg over sånne deilige koselige ting. Høst er magisk, selv om jeg rømmer til varmere strøk om 12 dager. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg