Tur, trening og familiekos

Reklame | Annonselenker

Denne søndagen her har vært så fin, at jeg nesten glemte at jeg har en blogg. Hehe, det er ikke sant, men det gjorde at jeg utsatte dagens oppdatering litt. Jeg startet dagen med å gå rett fra senga, og ut på tur i skogen. For en start!

Janne, den skjønneste hunden som hun passet, og meg hadde 1,5 deilige timer i ganske så ruskete vær. Det er noe magisk med å gå tur i skogen, før alle andre våkner. Akkurat som du får skogen litt for deg selv🍁🍂

   Foto: Tom Høgstøl

Jeg dro direkte fra turen, inn på treningssenteret og gjennomførte en crossfit-inspirert time. Etter den timen så gav klokken meg beskjed om at nå måtte det restitueres etter en uke med mye trening, det følte akkurat slik i min kropp også. Så da valgte jeg å sette av resten av denne søndagen til kos med familien.

Jeg dro hjem til mamma og pappa, der var også min storebror, svigerinne og begge mine to små nydelig tantebarn. Laks til middag, med masse godt tilbehør, hjemmebakte solskinnsboller, gele og vaniljesaus. Mmmm🧡 Jeg fikk virkelig fylt på da kan du si, for å si det sånn! hehe. Så deilig! Søndager med god mat, bakst og familie er det aller beste jeg vet!

Gul genser HER // Jeans HER // Sko HER

I kveld blir det film i sofakroken, med popcorn i skåla, og iskald Pepsi Max. Totalt hvilepuls og hele kroppen på lading til en ny uke. I morgen skal jeg delta på en hard styrketime, og ha to gruppetimer selv, så det er bare å la kroppen få hente seg ordentlig inn igjen😊 

Har du hatt en fin søndag? Hva liker du best å gjøre på søndager?

PS: Jeg har en helt vill give-away på Instagram nå. Jeg gir borte gavekort på hele 10.000kr!!! Så dette er virkelig verd å sjekke ut folkens, dere finner meg på marenerdvik 

 

Smiiil, Maren 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg