Triatlon avlyst – hva gjør vi nå?

Som jeg nevnte kjapt i bloggen i dag morges, så er Triquart 2019 avlyst. Jeg hørte et rykte om det, men trodde virkelig ikke på det. I går fikk jeg en telefon som dessverre bekreftet at det er avlyst å grunn av for lite påmeldinger. Det som skulle bli min debut i Triatlon, et hårete mål som jeg var helt bestemt på å klare, sammen med min storebror, blir altså ikke noe av.

Så hva gjør vi nå? 

Helt ærlig, så vet jeg ikke! Vi jobber med å prøve å finne et nytt mål å jobbe mot, og har allerede satt Hove Triatlon 2020 på planen – men det er jo så lenge til. Så hva kan vi gjøre innen den tid? Vi skal delta på Stronmanrun i september sammen, og nå leker vi litt med tanken om å sykle Kristiansand – Hovden ( eller Hovden – Kristiansand ) nå i sommer. Storebror og meg på sykkel, pappa og mamma i følgebil. hehe.

Jeg er så glad i å spørre dere til råds når seg trenger det, og jeg tenker jo at dette er den perfekt mulighet. Så kjære dere, hva synes du vi skal gjøre nå? 

Kanskje vet du om en kul utfordring, et spennende løp, eller hvilken som helst sporty utfordring som kunne passe for oss. Det trenger ikke være triatlonrettet med svøm / sykkel / løp. Det kan være hva som helst, som krever at vi jobber litt i forkant, forbereder oss og gjennomfører en liten stud frem i tid. ALLE tips mottas med stor takk😄💪🏼😅

Nå er jeg så spent på om noen av dere sitter på en spennende mulighet for oss. Det kan være hvor som helst i Norge ( eller Skandinavia) og hvilken som helst type sporty utfordring.

Nå skal jeg løpe avgårde å holde gruppetime for gjengen min, også er jeg så spent på å sjekke bloggen når jeg kommer hjem igjen, for å se om det har tikket inn noe fra dere❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

13 kommentarer
    1. ÅBY ARENA, GÖTEBORG. 28 – 29 SEPTEMBER
      https://www.throwdownevents.se/vara-tavlingar/gothia-throwdown/

      http://www.storefjell.no/Arrangement/Arrangementinfo/tabid/78/ArticleId/424/30-8-1-9-Norwegian-Throwdown-2019.aspx

      Norwegian Throwdown 2019 https://aktivitetnorge.no/
      clock30. aug. kl. 16:00–1. sep. kl. 19:00 UTC+02
      The Norwegian Throwdown is a three-day fitness competition in the Norwegian mountains. The athletes will be tested in strength, endurance, and gymnastics, all while enjoying some the most beautiful nature Norway has to offer.

      Oslo Triathlon 2019 + flere i Norge: https://trianytt.no/lop

      Noen forslag fra meg! 😉 Det siste forslaget her finnes også i lofoten! Åhhhh, det har värt nice da! Hehe!
      Lykke til goding! Digger deg! <3 Stor klem!

    2. Maren! Som den sørlandsjenta du er utfordrer jeg deg og din bror til å delta på Triatlon under Risør Festuke!! Det finner sted i høstferien i vakre sørlandske omgivelser- perfekt for deg vettu! Her får du løpe med havbrisen i ansiktet, sykle mellom idylliske hvitmalte hus, og svømme i ditt kjøre Skagerak! Det kan du ikke si nei til! 😁😁😁 Høstferiens vakreste eventyr- og da har du jo to gode måneder til på å virkelig naile knallformen! Påmelding her https://risoerfestuke.no/paamelding.html Gogogo!!!!👍🏼🙏🏻🙏🏻👍🏼

    3. Oslo triathlon! Kan velge mellom sprint og olympisk distanse. Foregår på Sognsvann, så lett å få til. Supert arrangement og god stemning😊

    4. Oslo maraton der er det flere distanser, skal selv løpe 1/2 maraton. Stavanger maraton er også en mulighet. To flotte løp med en fantastisk ramme og folkefest 🙂

      Uansett hva dere velger, så masse lykke til. Blir spennende å se hva dere går for 🙂

    5. Ååå😢 utrolig synd når slike arrangement blir avlyst! Eg heier på at du får testet triatlon 🤗 i Bergen/Bergensområdet er det mange nybegynner-vennlige; Os, Åsane og Strilaman triatlon, der alle er sprint distanser. Det er jo også en del swimrun-konkurranser rundt om. Da er man to sammen og bytter mellom løping og svømming😊
      Ellers skal jeg til København og løpe halvmaraton i midten av september 🏃🏻‍♀️ Gleder meg til et løp utenfor Norge 👏🏼 Uansett hva du finner på, er det alltid kjekt å følge med på deg og din trening! Så mye inspirasjon å hente!

    6. Hva med Nordmark’s traver’n, 30 km terrengløping! Har selv meldt meg på halvtravern, mens mannen og en kompis løper hele 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg