Treningspause på sommeren, venninnebesøk og avlyst Triatlon

Hei dere🧡 Hvordan har denne torsdagen startet for deg? Jeg skulle vært i et langt møte dom tok store deler av dagen, nå ble det møtet flyttet til neste uke, og plutselig har jeg 3-4 ledige timer midt på dagen. Så det skal jeg nyte fullt ut☀️

Planen er å fylle strandveska med jordbær, kirsebær, vannmelon, solkrem og magasiner, og ta turen opp i hagen til mine foreldre. De har en stor hage, og deilig uteplass, med solsenger og alt man trenger. Det er nydelig med litt etterlengtet sommervær, men det har vart i én dag, så jeg føler ikke det er helt badetemperaturer enda.

I dag kommer en skjønn jente på besøk til Kristiansand. Hun heter Camilla, og jeg ble faktisk kjent med henne på treningsreise. Hun har vært med hele 3 ganger, og vi har blitt gode venninner. Nå skal hun ha en langhelg på sørlandet, og jeg gleder meg så til å se henne🧡

I dag skal hun, og to gode venninner til (som også har vært med på treningsreise) være med på Bootcampen min, og jeg gleder meg så! I tillegg er det en hel haug påmeldt, og det blir jeg så glad for. Jeg elsker at folk møter opp på trening, selv om sola skinner. Selvfølgelig, noen dager vil man bare ligge rett ut å nyte sola, men husk at man kan trene utendørs, og det føles ekstra godt å ligge langflat i sola etter en liten treningsøkt. Kroppen vår har godt av litt bevegelse, selv om det er sommer og sol. I går var jeg på en gruppetime på Sats, og den timen er vi vanligvis over 20 stykker på. I går var i 7 stykker, så det er tydelig at folk faller litt fra. Akkurat derfor er jeg så glad for at gjengen min møter opp. Jeg skal lage et fyrverkeri av en treningsøkt til dem, og deler den selvfølgelig med dere på Instagram og Snapchat.

Hvordan er det med deg, trener du gjennom sommeren, eller tar du deg treningsfri?☀️

 Foto: Tom Høgstøl

Nå står verdens fineste lille hundegutt og ser på meg med, “kan vi plis gå tur” øynene sine. Så da gjenstår det bare å ønske dere en nydelig dag i sola, håper du får en skikkelig positiv og glad dag🧡

PS: Som mange av dere så på min Instagram og snapchat i går så er Triquart AVLYST! Det som skulle bli mitt første triatlon er rett og slett avlyst, så nå jobbes det skikkelig her for å finne ut hva vi gjør nå. Jeg kommer med et eget blogginnlegg på dette veldig snart🧡

 

Smiiil, Maren 

 

12 kommentarer
    1. Hei gode, fine Maren!❤️ Så kjipt at det ble avlyst! Men dere finner kanskje på noe annet? Eller var det skjebnen? Siden du pådro deg sykdom. Neida, huff! 😉
      Jeg trener som vanlig hele sommeren gjennom! Jeg er absolutt ikke en rykk og napp person, men heller litt ekstrem, haha! Men det funker best for meg! 💪 Fortsatt god sommer til deg og nyt sola! Her jeg bor viser ikke godværet seg så langt været melder! Æsj!!! Stor klem til vakre, skjønne deg!❤️

        1. Jepp! Her er noen forslag:

          ÅBY ARENA, GÖTEBORG. 28 – 29 SEPTEMBER
          https://www.throwdownevents.se/vara-tavlingar/gothia-throwdown/

          http://www.storefjell.no/Arrangement/Arrangementinfo/tabid/78/ArticleId/424/30-8-1-9-Norwegian-Throwdown-2019.aspx

          Norwegian Throwdown 2019 https://aktivitetnorge.no/
          clock30. aug. kl. 16:00–1. sep. kl. 19:00 UTC+02
          The Norwegian Throwdown is a three-day fitness competition in the Norwegian mountains. The athletes will be tested in strength, endurance, and gymnastics, all while enjoying some the most beautiful nature Norway has to offer.

          Oslo Triathlon 2019 + flere i Norge: https://trianytt.no/lop

          Noen forslag fra meg! 😉 Det siste forslaget her finnes også i lofoten! Åhhhh, det har värt nice da! Hehe!
          Lykke til goding! Digger deg! <3 Stor klem!

          Ps: la igjen denne komentaren på det nyeste innlegget også, bare så du vet det!
          Lykke til goding! <3 Stor klem!

    2. Kos deg masse med den fine sommerdagen.
      Jeg Er en som elsker å trene om sommeren og i ferien. Det er jo da man faktisk har tid, ekstra tid og så nyter man alt av ferieloven som god mat og drikke, bading, lese bok og sommerlig mye bedre. Jeg får energi av å bruke energi! Og så er det jo deilig at det er færre folk på senteret og det å kunne løpe ute, herlig. ..

      Håper du finner er nytt prosjekt å trene mot, kjipt at det ble avlyst, men kanskje det var meningen. Nå kan du lage et nytt fokus! Heia deg. Klem

      1. Helt enig med deg!!!🧡🧡 Ja kanskje det var det, hvem vet. Føles ganske kjipt, planen var lagt og vi var endelig godt i gang. men men, vi må bare finne et nytt mål å jobbe mot. Kom gjerne med tips hvis du vet om noe gøy? klemklem

        1. Håper dere finner på noe gøy. Jeg kjenner ikke til så mange idretts opplegg, utenom Oslos bratteste. Det er gøy!

      1. Hver mandag og hver torsdag. Du må bare ta kontakt med meg, så inviteres du inn i en lukket FB-gruppe🧡🧡 skriv til meg på facebook, så er du hjertelig velkommen 😀

        1. Så gøy! Takk 😀 flytter til Kristiansand til høsten, så da hører du nok fra meg når jeg er kommet på plass!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg