Trening med strikk, og tidenes middagsdate

FOR en dag vi har hatt på treningsreise i dag dere. Jeg sitter i skrivende stund i sengen på hotellrommet mitt, og smiler fra øre til øre. Vi har den gøyeste gjengen med oss på tur, og jeg har akkurat hatt den koseligste, morsomste og beste middagen med gjengen. Samtalen ble tidenes jenteprat, om temaer som dating, sosiale medier stalking, forhold, singelliv og kjærlighet. Herligfred så gøy! Vi har så mange kule jenter med på denne turen, og jeg kan ikke få skrytt nok av dem🧡

Dagens program så slik ut:

  • Morgentur ca 5 km 
  • Trening med strikk 70 minutter 
  • Soma-Move 60 minutter

  

Mellom all treningen har vi spist nydelig frokost og lunsj, solt oss, badet og slappet veldig godt av☀️ Det er en solid mengde trening på turen, men det er mye kos og avslapping også. En deilig kombinasjon, rett og slett!

Jeg fikk æren av å holde strikk-treningen for gjengen, og det var så gøy. I over en time fikk jeg pushe på, og lære bort alt jeg kan om strikk, og kjørt gjengen gjennom en hel haug av øvelser. Jeg har lovet dem film av alle øvelsene, så den skal dere også selvfølgelig få🧡

 

Nå må jeg hoppe i seng her, klokken er 23 og vekkerklokken står på klokken 07. Ny morgentur med gjengen venter! Håper alt er bra med dere, og tusen takk for alle positive kommentarer om å dele treningsøktene. Det skal dere selvfølgelig få! Strikk-filmen spilles inn her nede, så snart jeg får en liten time ledig. God natt fine venner🧡

 

Smiiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg